Gå til innhold

årets Første Streetmeet 2008 !Skedsmohallen 19 januar klokken 19.00

Ranger emnet

titus41

Anbefalte innlegg

hva er det vi blir enig i da folkens?

kom med konkret sted og klokkeslet :) detta blir kos.

PS kjøringa på gardermoen er avlyst (Y) så tror det blir dårlig å komme ditt hehe.. noen som har noen brae plasser vi kan stå på uten å få kontakt med onkel blå på lenge?

skedsmohallen er kanskje det greieste ? med tanke på plass og lys kastere.

Lørdag den 19 på skedsmohallen eventuelt ?

Lørdag 19. januar er helt greit for meg ;) Hvis de andre er med på den å :P hehe

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er jo på shell hele tia. og trokke folk blir så begestret for at det er så krydd mange biler på shell. da tror jeg også at vi blir lettere fjerna vekk.

kos med stress? håper ikke folk har blitt så feige at dem feiger ut av litt kulde? bor jo i norge tross alt VIKINGER!

lørdag den 19 januar skedsmohallen? alle klar for det/enig.

ta med oljefat hvis noen gidder hadde vært ekstra kos. :eddie

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er jaggu negative her gitt :S Syns forrige Street Meet'en var kos jeg Titus, selvom det ikke var så kjempe mange, så var vi uansett en god del biler da:) på det meste! Hm.

Opp med humøret alle sammen, sier jeg bare. Man dør ikke av litt vinterluft! Og dere har vel uansett varmeapparat i bilen vel?! Problemet er? Klær har dere å mulighet til å ta på dere, dere er da mennesker! Jaja!

Se om jeg kommer, dårlig stemning a, gitt. :S

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skuffer aldri og jeg kommer alltid !! uannsett vær og vind ;) har jo for svarte meg bil jeg kan sitte inni med varmluft, så hva er problemet?

ps man MÅ ikke slædde og drifte og kødde værgang heller bare så det er sakt.

og klær er det bare å ta på seg .. men nå er det jo faktisk 1 minus så kanke si det er så jævla kaldt.

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve og komme jeg også!

om jeg så må komme i leiebil =P (lex`n må en tur på verksted etter at en stygg kjærring mista kontroll på bilen sin på motorveien :iconsm )

Så det kan hende det blir dårlig med donut show fra min side =P

Mvh Kim-s

Bitchen til Onesome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sted,dato og tid er satt :) så nå er det bare å spre ordet folkens... eventuelt hvis noe vill skje / sperre oss er det noen som har en plan 2 løsning? heia ?

Kim-s:

dette hørtes ikke bra ut og får håpe skadene ikke er for store for lommeboken er kjipt når sånt skjer. ps man må ikke slædde hele tia heller vøtt :) men faen så morro det er hehe.

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er jaggu negative her gitt :S Syns forrige Street Meet'en var kos jeg Titus, selvom det ikke var så kjempe mange, så var vi uansett en god del biler da:) på det meste! Hm.

Opp med humøret alle sammen, sier jeg bare. Man dør ikke av litt vinterluft! Og dere har vel uansett varmeapparat i bilen vel?! Problemet er? Klær har dere å mulighet til å ta på dere, dere er da mennesker! Jaja!

Se om jeg kommer, dårlig stemning a, gitt. :S

Syns nå klæra mine detter lettere av enn dem kommer på men.... eller er det bare meg?

Skal se om jeg får tatt en liten tur =)

( )2006 Toyota Hiace 4x4

(x)1999 BMW 520i touring

(x)1979 Volvo 244

(x)1998 Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sted,dato og tid er satt :) så nå er det bare å spre ordet folkens... eventuelt hvis noe vill skje / sperre oss er det noen som har en plan 2 løsning? heia ?

Kim-s:

dette hørtes ikke bra ut og får håpe skadene ikke er for store for lommeboken er kjipt når sånt skjer. ps man må ikke slædde hele tia heller vøtt :) men faen så morro det er hehe.

var ikke min skyld så jeg skal ikke betale en krone =P

Al3x: ja leiebil er den beste herjebilen det! hehe

så bilen din her en dag forresten, så jævla fett ut med todelt lakk!!

Men til skedsmohallen kommer jeg meg uansett, så jeg stiller opp som fotograf for dagen :)

Bitchen til Onesome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår