Gå til innhold

årets Første Streetmeet 2008 !Skedsmohallen 19 januar klokken 19.00

Ranger emnet

titus41

Anbefalte innlegg

• Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei folkens. Gleder meg sinnsykt til i morgen. Håper det blir masse mennesker og ett treff vi husker!!!! Jeg er 35 0g håper jeg ikke er for gammel til å være med på treffet?

Bjørnar

Isåfall,hvis grensa skulle ligge rundt 34, blir undertegnede litt forbanna... :) ...siden jeg er samme aldersklasse.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens. Gleder meg sinnsykt til i morgen. Håper det blir masse mennesker og ett treff vi husker!!!! Jeg er 35 0g håper jeg ikke er for gammel til å være med på treffet?

Bjørnar

Hehe! Ingen er for gamle til å komme på Street Meet, gatebil osv :D Er bare kos! At alle som brenner for bil osv kommer! :D

Iiiik! Håper det blir bra oppmøte i morra! :D Så da sees man i morra alle sammen :D :D

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer jeg=D finnes ikke noe bedre enn biltreff:cab vær spiller egentlig ingen rolle så lenge det ikke regner :tannløs: bare ikke onkel blå kommer å ødelegger hele greia! sladding burde i hvertfall vært lov på stoooore plasser enn i trafikken;)

// 07 mod Ford Ranger;)

// 88 mod Volvo 760 GLE TIC =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei morteeen.

Kuult å møte andre og prate bil.

ja det er det faktisk! og sist jeg var på skedsmohallen der møtte jeg en kar med en eldre chevy 4x4, og siden jeg også har 4x4 kjørte vi litt rundt i snøen der og utfordret hverandre og snakket sammen;) skikkelig gøy og koselig=D

// 07 mod Ford Ranger;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODE NYHETER

er meldt 4 grader og sol i morgen :)

detta blir snaddder folkens :) jeg kjører bmwen med bulk i døra og stygge vinterfelger haha så da vet dere det:P

ps bulken er fra en gammal mann som rygga i meg angry2

nå kan dere ikke klage på at det var kaldt iallefall hehe :p

ps hvis snuten skulle komme ! ? eventuelt hvor kan vi dra da?

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke politiet bryr seg jeg så lenge vi ikke gjør noe som provoserer dem. Noen enig??

Bjørnar

nei det er vel lov å stå parkert et sted=) sist gang noen ble kastet ut der tror jeg det var fordi noen gamlinger klaget på støy:S trodde eldre folk hørte dårlig og sov som steiner jeg=D

// 07 mod Ford Ranger;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår