Gå til innhold

årets Første Streetmeet 2008 !Skedsmohallen 19 januar klokken 19.00

Ranger emnet

titus41

Anbefalte innlegg

• Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja vær er ingen hindring. Er det noen som vet om det er mulig å gjøre avensisen min kuulere???

Bjørnar

http://www.mtsautopart.no/shop .. Sjekk generelt steder hvor de har styling osv til bilen din! Helt sikkert masse som kan gjøres med bilen din :)

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Noen som er ute å råner i kveld?? Strømmen eller Lillestrøm? bjørnar

Vært ute både på Strømmen og i Lillestrøm jeg.. :P Du skulle sendt melding da vet du. hehe

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODE NYHETER

er meldt 4 grader og sol i morgen :)

detta blir snaddder folkens :) jeg kjører bmwen med bulk i døra og stygge vinterfelger haha så da vet dere det:P

ps bulken er fra en gammal mann som rygga i meg angry2

nå kan dere ikke klage på at det var kaldt iallefall hehe :p

ps hvis snuten skulle komme ! ? eventuelt hvor kan vi dra da?

Satse på at det blir 4 grader og sol i morra da :) hehe! Skal se etter bulke bilen din jeg, Titus :P Hvis du ser etter bulkebilen min :P

Faens jævla rasshøl som har bulka i meg å stukket av ass! *Finne frem haggla* haha!

Sees i morra, Titus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår