Gå til innhold

årets Første Streetmeet 2008 !Skedsmohallen 19 januar klokken 19.00

Ranger emnet

titus41

Anbefalte innlegg

• Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan bil kjørte du? Var ute en liten tur med to mx5'er. Som forøvrig kommer idag også. En svart og en rød! ;)

Var en liten kjapp tur innom shellen.

Kjørte Celicaen min i går :) Sølvfarga :) 97-modell ;) hehe!

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult blir det nok! ;)

Hvis alle som har sagt at dem skal komme så.

Hvor mange er det snakk om a? :)

Virker som vi blir en god del iallefall :O Bedre enn sist gang! :P Da vi var 10 biler på det meste:P *le*

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi kjøre i kolonne fra ett sted?

Det hadde egentlig vært litt kos da, å kjøre kolonne! Men det burde vi egentlig ha prata om og avtalt før :P haha! Ordner seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm ok.. Da har jeg nok ikke lagt merke til deg.

Ja, hørte detta. hehe..

Kommer visst en del fra Lørenskog også ;)

Virker som det blir knall bra! :D Ikke er været så ille heller, så får satse på at været holder seg slik :)

Jeg dro vel fra Shellen i 21:45 tiden tror jeg :P Måtte sette kursen mot Sandvika da :P hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er på shellen kl.18.

Bjørnar

Kom heller til Esso (On The Run) på Olavsgård ;) Der skal jeg og noen andre møtes :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Da kommer jeg dit sjef.

Bjørnar

Haha, sjef faktisk :P det var ett frivilillig valg gitt :D hehe!

Jeg skal iallefall møte Titus der..

Mulig en annen kompis av meg også kommer dit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår