Gå til innhold

årets Første Streetmeet 2008 !Skedsmohallen 19 januar klokken 19.00

Ranger emnet

titus41

Anbefalte innlegg

• Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Aina, hvor mange kommer til essoen?

Hehe! :P Meg og venninna mi i en bil.. :P En kamerat kommer i en annen bil.. :P Og Titus :P *le* Og muligens Bjørnar (tintin)?

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er på olavsgård rundt 6 halv 7 på on the run og vasker bil hehe :) kan ta kollonne derfra :) jeg og ainona skal iallefall;):D

Fy flaten for en kolonne rekke vi blir! :P *le* Du og jeg og vi to :P haha! En kamerat av meg kommer også.. I en sierra.. Så vi er 3 biler :P

Men vi møtes der til avtalt tid kl 18 vi? :P

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer 18.00 der jeg vøtt ;) førstemann til å vaske :P hhaha, tror jeg skal montere cd spillern min og jeg så jeg har et stk musikk å høre på :)

Jeg vasker på Shell Karihaugen før jeg kommer på Esso :P Liker å vaske der best :P hehe! Men kommer til Esso og ser deg vaske bil :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da vill jeg gjerne lage en ny tråd om årets første streetmeet 2008.

denne gangen vill jeg ha med mange folk med godt humør og om vi kan sette av tid og dato slik alle vet om det :) derfor i god tid :)

Mvh

Andreas / Titus

Hallå hallå undrar var Skedsmohallen ligger är det runt oslo kan jag komma ikväll med min Civic typeR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah nå fikk jeg dratt meg inn her å :P

jeg kommer med aina :D ses i kveld folkens:D

Haha! :P Tenk om jeg har skifta mening a' snuppa? :P hehe!

Neida, henter deg 17:30 jeg vet du ;) Så drar vi på Esso å møter Titus der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei scott.

Du tar første avkjøring til høyre etter djupdalen og høyre i første rundkjøring og rett fram i neste. esso ligger 50 meter etter siste rundkjøring på venstre side.

Bjørnar

HEj hej tack ska du ha skulle du kunna ge mig en adress så min GPS hittar så hjälper du mig väldigt mycket...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår