Gå til innhold

årets Første Streetmeet 2008 !Skedsmohallen 19 januar klokken 19.00

Ranger emnet

titus41

Anbefalte innlegg

• Svar 242
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe..ser ut som det blir bra dette. Hadde en kompis som skulle bli med nedover, men han og dama fant ut at bilen ikke var trygg nok så de blir baksete-horer i 760-en min i stedet. ;)

tin tin: Du får komme bort å ta et par ord med meg og kjerringa da. Vi er antagelig de eneste med svarte gensere med gul "pransing moose" på ryggen. Fikk med meg at du kjørte hvit Avensis, skal holde utkikk etter deg vi.

Dere får alle ha god tur i kveld, og kjør forsiktig! Føret er skummelt for tida og alt for mange blir skadet (og verre) for tida!

Snakkes senere godtfolk! :D

Mvh

Dan

"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan synes folket det var? jeg måtte dra tidlig, pga oljelekkasje. Kjørte en svart 740 tic.

Jeg må si at jeg storkoste meg i går :) hehe! :) Kom så ufattelig mange fler enn hva jeg faktisk hadde sett for meg! :) Synes det var utrolig kos i går og ser allerede frem til neste STreet Meet! :)

BRA OPPMØTE FOLKA! :D <3

*smile fra øre til øre*

Men en ting må jeg si :P Haha! For dem som fikk med seg denne fine Aina-greia i går.. Haha! Fikk vistnok skylda for at mange dro og kom osv i går, :P Og ble hevet rundt omkring for å bli gjemt slik at folk ikke skulle se meg..Slik at folk kom tilbake.. Vel!

Jeg skal ikke ødelegge neste gang jeg! :P haha! Kommer ikke på Neste Street Meet! Så nå har dere ingen unnskyldning til å si at det er min feil og skylde på dårlig STreet Meet :P *le meg i hjeeel*

Neida, Kommer på alle Street Meet jeg har mulighet til jeg :) hehe! Men jeg er veldig fornøyd etter i går iallefall :) Det var jo masse biler der laaangt utover kvelden i går. Ikke bare det, men du fant jo også en haug på Shell Strømmen osv også. :)

OG DET BESTE AV ALT! MAN SÅ INGENTING TIL ONKEL-P HELLER! :D :D :D

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan synes folket det var? jeg måtte dra tidlig, pga oljelekkasje. Kjørte en svart 740 tic.

*humre* Var vel ikke tilfeldigvis du som la igjen diverse runde visittkort borte på plassen der? :P

Personlig ble jeg og ganske overrasket over oppmøtet. Jeg kom rundt 20.30-21 og da var det heftig med biler. MEN jeg ble også litt skuffet over det sosiale. De fleste var jo mest opptatt av seg og sine, ingen var noe særlig sosiale med folk de ikke kjente. Shame on you! Vi (les: Jeg, kjerringa, og to venner) reiste tross alt 10 mil for å hilse på dere.

Prøvde å tusle en runde og vise litt innteresse, men vi følte oss egentlig ganske usynlige (folk overså oss jo totalt).

Men alt i alt var det da litt av hvert å se på, og bra oppmøte! Tar nok turen en gang senere og om muligheten byr seg.

Mvh

Dan

"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var morsomt å se så mange folk hadde ikke forventa så mange folk :) så også at "girls go fast" også var der :) noe som var morro og se.

Delodur:

jeg prøvde å prate med så mange som mulig jeg :) er venner med alle jeg vøtt og er bare morro med bilprat.og fler venner av samma interesse er også ekstra bra.

mista nesten lappen igår! satt i politi bilen over 50 min og skravla. slapp unna på flue fitte håret for å si det mildt!

så framover blir det å ta det pent pent pent :) kanskje gjøre som tin tin kjøpe familie bil og fikse på den:)

PS noen som har bilder av treffet?

http://www.street-garage.com

var vist der så de har vell tatt bilder og film kommer vell ut på sia dems etterhvert :)

mvh Andreas / Titus

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår