Masus Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 var en tur i garasjen i dag å fikk tatt noen bilder.. her er av fronten: fikk også gjort litt.. skrudd av noen deler på min strøkne delebil:) og skifta noe småtteri, for og få satt inn midtkonsoll og selefester av den nyeretypen.. før: etter: det var alt som ble gjort i dag, for det var ikke akkuratt varmt i garasjen i dag...misunner jaggu dere som har varme i verkstedet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 dævven. rota dæ in på forumet du å ja;) fått på eksos osv nu da? jepp, det har æ vettu:) eksosn e på ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomasaj240 Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Sikle!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter 2000 Audi A4 1.9TDI 1984 Volvo 240 bruksbil:P 1964 Volvo Amzazon *prosjekt*http://www.bilforumet.no/120/223113-volvo-amazon-64-mod.html 1987 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Sikle!!!!!!!!!!!!!!!!!! delebilen min du sikter til?? hehe..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Jøss, hva har den "delebilen" vært utsatt for? Men 242en blir nok riktig flott. Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Jøss, hva har den "delebilen" vært utsatt for? Men 242en blir nok riktig flott. hehe, dele bilen har nokk blitt utsatt for en mengde ting..tror nokk den har begynnt å gjort sitt.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_K Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Står støtfangeren foran litt høyt opp? Jeg har også gamle fronten, og "nye" støtfangerne, men hos meg sitter fangeren litt lenger ned, slik at jeg også får på listverket fra de nye fangerne. Ser litt hjall ut med plastfangere uten listverket som hører til... Siter '79 Volvo 244DL, skal bli 254R '84 Volvo 244GLT, blir snart spiker '90 Volvo 240GL, B230FK-bruksbilprosjekt '93 BMW 525iA, skal bli M540i kopi '99 Volvo S80 T5 225hk bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Står støtfangeren foran litt høyt opp? Jeg har også gamle fronten, og "nye" støtfangerne, men hos meg sitter fangeren litt lenger ned, slik at jeg også får på listverket fra de nye fangerne. Ser litt hjall ut med plastfangere uten listverket som hører til... den sitter vell litt høyt på bildene ja, for der er den bare satt dit, og ikke skrudd fast..så får se hvordan det blir, jeg personlig synes vell kanskje det er bedre uten de listene.. men får se hvordan det blir når den er ferdig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 jævli rått prosjækt du har:D bra nån satse på den gammelfrontn å, sjeln å sjå dein!:D veit æ tå dæ eller? aller sjett den biln før værtfall:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Hei, RÅ bil , enig med de fleste andre her at lyktene du har passer godt på den bilen, behold gamle dash bordet også. Lykke til videre Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsn Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Hei, RÅ bil , enig med de fleste andre her at lyktene du har passer godt på den bilen, behold gamle dash bordet også. Lykke til videre Sitter vel nytypen dash i denne Siter - Nissan Skyline R33 registrert - Bmw 320d M Sport 06 mod (x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla (x) volvo 945 turbo vinterbil (x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 kæm e duda kaliber?? Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 kæm e duda kaliber?? æn bellikar åvant forbrægd;) nabon t Gunnar`n! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Glad jeg slipper å få teksmeldinger på dialekt fra en som er fra (nord-trøndelag) Verdal'n (nord-trøndelag) Verdal'n! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Glad jeg slipper å få teksmeldinger på dialekt fra en som er fra (nord-trøndelag) Verdal'n (nord-trøndelag) Verdal'n! hadde vært noe annet om du hadde vært trønder selv :p Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg