Volvo d6 Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Få satt inn ein d6 så blir bilen perfekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 hehe.. kunne blitt bra det:) men var liksom ikke helt planen det da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 nei..karroseriet er vell spiker nå.. å,trodde den bilen var bra jeg ? Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazoon Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 fant også bilder av min andre 240, som jeg savner litt nå..hehe..så jeg fant ut at jeg måtte legge ut de å:)disse er også desverre av samme dårlige kvalitet.. :eek: :eek: :eek: var jo en rå bil :) blir vel bedre 242`en;) Siter Opel Astra 1.4..... x - Volvo 245 90 mod! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 å,trodde den bilen var bra jeg ? det er vell dårlig tetting av sveise skøyter å sånn som førte til rust som spredde seg raskt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 amazoon: takker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Har ikke sett denne tråden før nå jeg, men må si den har kommet seg betraktelig siden jeg var og så på den sist. ser meget bra ut. bra det kommer nye 2 dørs biler til våren, har en som venter på å skli nede i gaten jeg å.:volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 blir morsomt å få den på veien ja:) 142 eller? har du nå bilder av den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 da har det faktisk skjedd noe her også.. etter å i lengre tid ha irritert meg grønn, og ikke finne feil på det ledningsnette som sto i endte det like greit her: kanskje like greit, for er jo tross alt over 30 år gammelt.. så har jeg plokka ut ett komplett ledingsnett fra en litt nyere bil, som jeg begynte sånn smått og legge opp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazoon Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 oppdateringa da..:p sjer jo iiiik slik ut nå:D Siter Opel Astra 1.4..... x - Volvo 245 90 mod! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 oppdateringer kommer vell.. men ting tar litt tid:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 hadde nesten glemt denne tråden jeg..:) så kanskje på tide med en aldri så liten oppdatering.. interiør er stort sett ferdig, mangler stereo.. satt innn framrute, og mye annet småtteri.. var inne på eu-kontroll ,og det endte slik: *bærekule venstre foran (2) *slakk i hjullager høyre foran (1) *CO verdi på 7! ..:) og det me justeringsskruen helt oppe.. feilene ble rettet, og kun ved å flytte nåla ned, så var co-verdien nede i svimlende 0,13..hehe.. skilt ble det også like før helgen..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Toppers! bare bilder som mangler nå. :) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 bilder.. interiør, stolene er litt møkkete på bildene da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 bilen..litt høy ennå da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg