Volvo d6 Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 Kjempefinbil likte den godt! Men baklyktene dine var dritstygge!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 hehe.. hver sin smak:).. synes de ser grei ut sånn jeg.. men bra dere sier hva dere mener..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersTM Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Rå bil!:D liker baklysa jeg! man må jo nesten ha de i en farge for at den typen baklykter skal bli fine, men jeg tror de hadde vert enda bedre om de var helt røde:) Siter Volvo 240 GL 1989 - http://www.bilforumet.no/200-serien/170378-anderstm-volvo-240-1989-a-2.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 fin bil jah :) men 264 lykter hadde gjort seg :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 å Leirviken igang med photoshop,hehe.. Masus, hva med de lyktene radicast har? slike du har,bare med hvit blink,det vil jeg tro hadde kledd den fargen bra :) bildet av en 142 jeg tok på volvotreffet på heidal 19juli, som hadde slike.. Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 å Leirviken igang med photoshop,hehe.. nåkkå mån da jørrå om dagan :volvsmile Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Blir jeg bestiller slike fra radicast til min 242 om 264 lykter bli for vanskelig å oppdrive. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Rå bil!:D liker baklysa jeg! man må jo nesten ha de i en farge for at den typen baklykter skal bli fine, men jeg tror de hadde vert enda bedre om de var helt røde:) takk:) må vell prøve med røde kanskje ja..:) men har mye å si at de er i en farge ja..har også lakkert ramma de sitter i... for orginal er de ikke serlig pene..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 fin bil jah :) men 264 lykter hadde gjort seg :) takk:) ja, ble bra det du fiksa:)..men er ikke akkuratt de enkleste lysa å få tak i.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Masus, hva med de lyktene radicast har? slike du har,bare med hvit blink,det vil jeg tro hadde kledd den fargen bra :) de så ikke dumme ut nei:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Blir jeg bestiller slike fra radicast til min 242 om 264 lykter bli for vanskelig å oppdrive. rop ut om du skal bestille slike da..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 har foresten vert å henta motor i dag..230et.. var litt demontert, så får se om det er noe å satse på.. kan slenge ut no biler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 rop ut om du skal bestille slike da..:) Jepp den e go! Bestille sammen du tenkte ja..? De koster såidt under tusingen for ett par. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masus Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Jepp den e go! Bestille sammen du tenkte ja..? De koster såidt under tusingen for ett par. var det jeg tenkte ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg