Crensaw Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Hei, noen som har noe info om Gumball 08? Vet at det ivartfall skal innom Korea og at det vill bli vesentlig dyrere i år... Tror prisen for å bli med ligger på ca. 300.000-500.000, men er ikke sikker. Siter Crensaw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Hakke peiling, men dersom det er noen som ønsker å sponse meg med en jævla rå bil og masse penger, så skal jeg alltids stille til start :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 bare å sponse meg med penger, kjører gjerne celicaen! Hehe Men hvordan skal de innom korea? De pleier å kjøre fra frankrike (om jeg husker riktig) og så tar de forskjellige ruter, gjennom afrika/auropa/amerika, men skal de ta et transport fly til korea elns? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 De begynner vel på forskjellige steder hver gang, er jo både i USA, de har begynt i London, de har vært innom Asia (brukte fly den gangen, begynte ikke der) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Så de prøver på nytt i år. Håper de går litt bedre en forge gang. Gøy å følge med på da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Gumball er digg! Gleder meg til dette års episoder kommer ut:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 bare å sponse meg med penger, kjører gjerne celicaen! Hehe Men hvordan skal de innom korea? De pleier å kjøre fra frankrike (om jeg husker riktig) og så tar de forskjellige ruter, gjennom afrika/auropa/amerika, men skal de ta et transport fly til korea elns? Ja, de begynner i Frankrike og kjører bare en liten svipptur innom USA ;) Nei, de begynner ikke i Frankrike. Som krølleboy sier har det vært forskjellige steder. I 2001 fra London til Russland (tror jeg) innom Sverige blant annet, 2002 og 2003 kjørte de i USA, i 2004 fra London til Marokko, i 2005 fra London til Monaco, i 2006 rundtomkring i verden (startet i London, Europa, Asia og USA) og i fjor dro de vel til øst-Europa, også fra London :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 bare å sponse meg med penger, kjører gjerne celicaen! Hehe Men hvordan skal de innom korea? De pleier å kjøre fra frankrike (om jeg husker riktig) og så tar de forskjellige ruter, gjennom afrika/auropa/amerika, men skal de ta et transport fly til korea elns? Er vel strengt talt et krav at man har en litt spesiell bil for å være med... celica er jo ikke akkurat i den kategorien.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Er vel strengt talt et krav at man har en litt spesiell bil for å være med... celica er jo ikke akkurat i den kategorien.. Er en Isbil eller gammel caravelle spesiel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Er en Isbil eller gammel caravelle spesiel? visst du tenker på den gammle hippi bussen som var med for noen årsiden, så hadde vel den en spinn vill porsche motor... Og en isbil er vel hakket mer spesiellt en en orginal celica.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Spirit of the Gumball! Kjører en 3000 miles i en gammel VW Bus, som maks går 100km/t, så er det jo noe mer spesielt enn å gjøre det i en Celica, samme om det gjøres i en gammel VW Bus hvis den har Porsche-motor ;) Samme gjelder den 2CV'en som var med, er et slit å kjøre så langt med så treig bil, spessielt om en tenker på tiden dem har til rådighet. Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 poenget med gumball er å ha det morro ikke å vise fram sin maybach. Det er i bunn og grunn en rally, ikke et løp, at folka velger å kjøre sinnssykt fort er jo demmes problem. Hver gang gumball blir stoppet i et land, prøver de å forklare at dette er et hygge tur og ikke et race. At jeg skulle dra med celicaen min har vel ingen av dere med? Og nei sist jeg sjekket så er det ingen krav på at bilen skal være spesiell. Trodde de startet et år fra paris og dro sørover mot marokko... Men kanskje jeg tar feil. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 poenget med gumball er å ha det morro ikke å vise fram sin maybach. Trodde de startet et år fra paris og dro sørover mot marokko... Men kanskje jeg tar feil. Tror nok mange som er med gjør det for å vise seg fram men ;) Den hadde du faktisk rett på.. Var litt for selvsikker da jeg skrev London ovenfor, de dro helt korrekt fra Paris til Marokko i 2004. Dette var det reportasje i Autofil på en gang og :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Den hadde du faktisk rett på.. Var litt for selvsikker da jeg skrev London ovenfor, de dro helt korrekt fra Paris til Marokko i 2004. Dette var det reportasje i Autofil på en gang og :) TV2 sin sportsreporter (for "spesielle"sporter) - Atle og en til dekket akkurat dette løpet som ble vist på TV2. Ikke sett noe fra autofil på det men skal ikke si aldri.. Og en annen ting. Jeg er imponert over at trådstarter har 0 poster.:knock: Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inferno Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Google folkens.. google.. Gumball 3000 Siter :: Civic VTi :: LINK x - '96 Celica T20 x - '96 Civic EJ9 "Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg