slitenvolvo Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 To potter ser bare bra ut på en bil med trimmet V/bokser-motor. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 To potter ser bare bra ut på en bil med trimmet V/bokser-motor. Det er også en fordel å kunne lese.... Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Jeg synes ikke Skoda er noen pen bil i utgangspunktet, men gjør sikkert ikke noen skade med litt frekkere eksosrør bak :P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Skal selv innrømme at skoda er ikke akkurat den mest spennende bilen på markedet. Men for et student par med en 10mnd gammel unge så passer både prisen og plassen du får veldig bra. Men etter litt senk, felger, litt lakk her og der så synes jeg ikke det blir en altfor ille familiebil :) Her ett bilde av pottene på bilen, se bort ifra fryst og møkkete bil ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Det er også en fordel å kunne lese.... OK, kverulanten. Bilen din er harry, fordi den prøver å være noe den ikke er. Og dobbelt harry, fordi alle ser at du har jukse-eksos på den. Omtrent like stilfult som hjulkapsler med "bremseskiver" og led-lys i eksosen. Og om du lager deg y eller t-ledd i eksosen, så vil den fremdeles ryke mest fra potte-enden, fordi røyken er kondens fra potta. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 OK, kverulanten. Bilen din er harry, fordi den prøver å være noe den ikke er.Og dobbelt harry, fordi alle ser at du har jukse-eksos på den. Omtrent like stilfult som hjulkapsler med "bremseskiver" og led-lys i eksosen. Og om du lager deg y eller t-ledd i eksosen, så vil den fremdeles ryke mest fra potte-enden, fordi røyken er kondens fra potta. Jøss, bilen prøver å være noe den ikke er? kan du fortelle meg hva den da prøver å være? siden bilen min får harryfaktor pga at den har en liten potte på hver side bak. Og så skjønner jeg ikke helt hva du mener med "jukse-eksos"? tror du må fordype deg litt.. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Jøss, bilen prøver å være noe den ikke er? kan du fortelle meg hva den da prøver å være? siden bilen min får harryfaktor pga at den har en liten potte på hver side bak. Dobbel eksos er noe jeg (og de fleste med litt bil-interesse) forbinder med større v-motorer. Å putte dobbel eksos på en bil som ikke har det, er å gi bilen ut for noe den ikke er. Og så skjønner jeg ikke helt hva du mener med "jukse-eksos"? tror du må fordype deg litt.. Det er jukse-eksos fordi det ikke er en funksjonell del av eksos anlegget. Men en gjenstand som skal få bilen til å se ut som om den har heftigere motor enn den egentlig har. Du spurte om dette var harry/teit, og dette er min ærlige mening om saken. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Syns det ble pent jeg. Bilen ser da helt grei ut den.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Det så originalt ut, dermed ikke harry. Litt feil, som slitenvolvo prøver å få frem, at bilen bare har en liten motor, og at to potter vanligvis forbindes med stor motor, men jeg synes ikke det ser harry ut. Det ble pent :) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Dobbel eksos er noe jeg (og de fleste med litt bil-interesse) forbinder med større v-motorer. Å putte dobbel eksos på en bil som ikke har det, er å gi bilen ut for noe den ikke er. Det er jukse-eksos fordi det ikke er en funksjonell del av eksos anlegget. Men en gjenstand som skal få bilen til å se ut som om den har heftigere motor enn den egentlig har. Du spurte om dette var harry/teit, og dette er min ærlige mening om saken. Skjønner godt hva du mener, og jeg sa jo det i første innlegget mitt at jeg kun har en liten motor, hvis du da leser litt mellom linjene skjønner du at jeg hinter litt inn på at dobbel eksos forbinnes på biler med litt større motorer. Uansett så finnes det da MANGE biler som kommer orginalt med dobbel eksos uten å ha diger motor. Hvis jeg skjønner deg rett så mener du at så lenge den ikke gir motoren mer ytelse så har den ingen funksjon? Etter min mening så gir den bilen litt finere lyd samt at det gir litt sprekere utseende, det er nok funksjon for meg med en 1.6sr motor. Menmen..du har din mening, jeg har min :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Det så originalt ut, dermed ikke harry.Litt feil, som slitenvolvo prøver å få frem, at bilen bare har en liten motor, og at to potter vanligvis forbindes med stor motor, men jeg synes ikke det ser harry ut. Det ble pent :) Flere har nok den meningen :) Men det gjør mye å felle inn pottene opp i fangeren, da ser det mer orginalt ut :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Så jo bra ut det.Har selv dobbelt ut bak (uten å ha v-motor)! :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Det der var GANSKE pent, ikke noe jallamekk ser det ut som, så dette er godtatt som noe pent, og som stikker seg ut.:) Vær fornøyd med bilen din;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Så jo bra ut det.Har selv dobbelt ut bak (uten å ha v-motor)! :D takk for det :) Men nå har vel du ett litt mer råskinn av en bil enn meg :yummy: Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Det der var GANSKE pent, ikke noe jallamekk ser det ut som, så dette er godtatt som noe pent, og som stikker seg ut.:) Vær fornøyd med bilen din;) det var hyggelig å høre :) Eksos opplegget bak er faktisk det første jeg selv har sveiset som skal brukes til noe, brukt pinne/elektrode sveis...så sier meg relativt fornøyd :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg