aerdftyhui Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Synest ikke det er noe gale med dette. Jeg regner nesten med at dette er et vanlig problem. Jeg har vel forøvrig sett delen du har bytta ut (regner med at det er den eksosdelen som står hos golfklubben), og den ser jo "hel" ut. Er det ikke mulig å bytte tilbake til orginalt på vinteren da, om du synest det ser litt feil ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 du må strøype den som det kommer mest ut av litt i forbindelse med t stykket så blir det pent. Ser litt merkelig ut hvis det er stor forskjell. Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Synest ikke det er noe gale med dette. Jeg regner nesten med at dette er et vanlig problem.Jeg har vel forøvrig sett delen du har bytta ut (regner med at det er den eksosdelen som står hos golfklubben), og den ser jo "hel" ut. Er det ikke mulig å bytte tilbake til orginalt på vinteren da, om du synest det ser litt feil ut? jeg gidder rett og slett ikke å sveise på den delen hver vinter. Blir vel til at jeg enten bare lever med det, eller lager ett y-ledd. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 du må strøype den som det kommer mest ut av litt i forbindelse med t stykket så blir det pent. Ser litt merkelig ut hvis det er stor forskjell. hva mener du med å strøype? vil ikke det gjøre noe med lyden? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 hva mener du med å strøype? vil ikke det gjøre noe med lyden? Strøype, kvele, strupe... Gjøre det litt tettere, eller på et vis prøve å føre eksosen litt mer over i det nye røret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Strøype, kvele, strupe... Gjøre det litt tettere, eller på et vis prøve å føre eksosen litt mer over i det nye røret. ja men tenkte litt på hvordan. For kan alltids sette på ett slags spjeld i det t-stykket som er rettet slik at eksosen blir slått mot den andre siden også. Men hvordan vil lyden bli da? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Spørs mye om hvordan bilen er nå. Vil jo være litt mer motstand så båker sikkert litt mindre. men er du heldig kan det hende at lyden blir penere. Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 synes det var fett jeg! kult at folk modder litt ekstra styr på bilene sine;D Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Syns det så bra ut jeg. Må gå an å freske opp familiebilene sine litt. En dag får du motoren som krever to potter, inntil da, kos deg med en pen mod. på Skodaen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 vet ikke hvor mange ganger jeg har stått bak audier med v6 eller andre større biler med større motorer og to enderør på vinterstider å sett det ryker litt ekstra ut av den ene potta, syntes bak enden på bilen din ble flott jeg!! er ikke overdrivi på noen som helst måte. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Pent... bakenden kledde det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 La den være i fred nå. Bilen ser grei ut slik. Om en stund får du rusthull i sveisene og da får du en grunn til å sveise inn et nytt y-ledd. Ps bakpotter kan ruste hull i på ca 60,000 til 80,000 tusen kilometer. Ei bakpotte kan ikke vara evig veit du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg