Gå til innhold

Synes dere dette er teit/harry?

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

Synest ikke det er noe gale med dette. Jeg regner nesten med at dette er et vanlig problem.

Jeg har vel forøvrig sett delen du har bytta ut (regner med at det er den eksosdelen som står hos golfklubben), og den ser jo "hel" ut. Er det ikke mulig å bytte tilbake til orginalt på vinteren da, om du synest det ser litt feil ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Synest ikke det er noe gale med dette. Jeg regner nesten med at dette er et vanlig problem.

Jeg har vel forøvrig sett delen du har bytta ut (regner med at det er den eksosdelen som står hos golfklubben), og den ser jo "hel" ut. Er det ikke mulig å bytte tilbake til orginalt på vinteren da, om du synest det ser litt feil ut?

jeg gidder rett og slett ikke å sveise på den delen hver vinter.

Blir vel til at jeg enten bare lever med det, eller lager ett y-ledd.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøype, kvele, strupe... Gjøre det litt tettere, eller på et vis prøve å føre eksosen litt mer over i det nye røret.

ja men tenkte litt på hvordan. For kan alltids sette på ett slags spjeld i det t-stykket som er rettet slik at eksosen blir slått mot den andre siden også. Men hvordan vil lyden bli da?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hvor mange ganger jeg har stått bak audier med v6 eller andre større biler med større motorer og to enderør på vinterstider å sett det ryker litt ekstra ut av den ene potta, syntes bak enden på bilen din ble flott jeg!! er ikke overdrivi på noen som helst måte.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider