ambidex Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Er denne forsterkeren fra phoenix Gold (Rsd 1200.1)http://www.rodinaudio.com/pgMobile/pdf/radialSD/amplifiers.pdf noe å satse på? tenkte å bruke den til å drive f.eks en RE sx10 eller sx12 sub. Woofers - RE AUDIO Siter -Prelude 2,2 VTEC Japanerne sier: "Drit om det ser bra ut, bare det fungerer". Tyskerne sier: "Drit i om det fungerer, bare det ser bra ut". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powersound Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Er denne forsterkeren fra phoenix Gold (Rsd 1200.1)http://www.rodinaudio.com/pgMobile/pdf/radialSD/amplifiers.pdfnoe å satse på? tenkte å bruke den til å drive f.eks en RE sx10 eller sx12 sub. Woofers - RE AUDIO Hei Ambidex! Som Importør av PG til norge er ejg vel ikke akk upartisk i denne, MEN RSD serien viser at PG er på vei tilbake(håper jeg), det vet vi ikke før neste serie kommer. RSD serien ligger veldig gunstig i pris synes jeg, var også hos den svenske importøren igår og han kjører et 1200.1 i demo racket sitt. Han har mye annet snadder og velge på da han tar inn masse annet bla. GZ som har meget fine forsterkere. Men over till ditt spørsmål, 1200.1 vill ikke ha noe problem og drive noen av dem basserne. Om du tenger mer info om dette så kan du maile meg: info@powersound.no Siter CDT, Celestra, Phoenix Gold, Climax, Whitehooker, Newsound POWERSOUND.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 bra du velger re audio :) har selv blitt inponomert på gang på gang av subberne til re.. blir re på meg og snart nå:) den pg ampen funker bra nokk den ja;) men du kan jo prøve deg på US amps xt4000D :) har selv en sånn og angrer ikke et sec etter kjøpet. http://www.morel.no for mer info Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ambidex Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Takker for svar:) Har allerede sett litt på USamps.. Siter -Prelude 2,2 VTEC Japanerne sier: "Drit om det ser bra ut, bare det fungerer". Tyskerne sier: "Drit i om det fungerer, bare det ser bra ut". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 us amps er morro :) md2d funker til det meste ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ambidex Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 var den jeg så på:) men fant ut jeg skulle vurdere billigere alternativer i første omgang:P Siter -Prelude 2,2 VTEC Japanerne sier: "Drit om det ser bra ut, bare det fungerer". Tyskerne sier: "Drit i om det fungerer, bare det ser bra ut". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 var den jeg så på:) men fant ut jeg skulle vurdere billigere alternativer i første omgang:P Å kjøpe "billig" kan resultere i en brent subwoofer. Da er det bedre å spare 1 mnd. eller to til og velge en egnet forsterker til din subwoofer. Du finner en oversikt over anbefalte forsterker/subwoofer løsninger på våre sider: http://www.morel.no Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powersound Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Å kjøpe "billig" kan resultere i en brent subwoofer.Da er det bedre å spare 1 mnd. eller to til og velge en egnet forsterker til din subwoofer. Du finner en oversikt over anbefalte forsterker/subwoofer løsninger på våre sider: http://www.morel.no Mvh Pål Så du mener RSD 1200.1 ikke er egnet og drive disse RE basserne? Siter CDT, Celestra, Phoenix Gold, Climax, Whitehooker, Newsound POWERSOUND.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 var vel ikke akkurat det han skreiv.. :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powersound Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 var vel ikke akkurat det han skreiv.. :p Var også litt spøk fra min side... men kunne tolkes på dem måten:biker Siter CDT, Celestra, Phoenix Gold, Climax, Whitehooker, Newsound POWERSOUND.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 var nok heller at det er bedre å spare til en US Amps MD2D istedenfor å kjøpe US Amps XT4000D.. og er lett å se det hvis man leser teksten ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powersound Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 var nok heller at det er bedre å spare til en US Amps MD2D istedenfor å kjøpe US Amps XT4000D.. og er lett å se det hvis man leser teksten ;) Da missforstod jeg det hele, med tanke på at det var snakk om PG og US Amps... min feil:cool: Siter CDT, Celestra, Phoenix Gold, Climax, Whitehooker, Newsound POWERSOUND.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ambidex Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 så konklusjonen er at PG ampen fint kan drive suben? med godt resultat.. så kan jeg heller gå til innkjøp av USamps senere? Siter -Prelude 2,2 VTEC Japanerne sier: "Drit om det ser bra ut, bare det fungerer". Tyskerne sier: "Drit i om det fungerer, bare det ser bra ut". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 konklusjonen er at du sparer penger til du har råd til en MD2D :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powersound Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Klovnster: Som selger kan jeg seff. anbefalle han en drøss av produkter. men spørsmålet til trådstarter var om 1200.1 klarte og drive disse RE basserne. Om jeg ville selge noe dyrere og bedre kunne jeg anbefalt noen av mono blokkene til Celestra, men er ikke noe vits i dette tilfellet. Sier ikke noe om US Amps da jeg ikke hørt noe av de i noe "gromt" anlegg. Siter CDT, Celestra, Phoenix Gold, Climax, Whitehooker, Newsound POWERSOUND.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg