BoomBoxx Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Hva blir veiledende pris på en RSD1200.1 i Norge?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning- Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Du sku nok ha hatt penger før nyttår gitt..:p nå koster nemlig US Amps MD.2D : NOK 6 998 :p Før nyttår 5298 :) MD2D er veldig bra. kan skryte av denne siden jeg har den sjøl. den leverer hvertfall nok kraft til deg og meg! :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powersound Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Hva blir veiledende pris på en RSD1200.1 i Norge?? Kommer selges for det samme som i sverige, 6995.- Siter CDT, Celestra, Phoenix Gold, Climax, Whitehooker, Newsound POWERSOUND.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Hvis du venter 6 mnd så kan du kjøpe deg en enda dyrere forsterker.. evt kan du vente i ett år eller to og kjøpe deg en thesis.. talentløs diskusjon, du må kjøpe det beste utifra budsjettet du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powersound Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Hvis du venter 6 mnd så kan du kjøpe deg en enda dyrere forsterker.. evt kan du vente i ett år eller to og kjøpe deg en thesis.. talentløs diskusjon, du må kjøpe det beste utifra budsjettet du har. Word (.....) Siter CDT, Celestra, Phoenix Gold, Climax, Whitehooker, Newsound POWERSOUND.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 hvis md2d og pg ampen koster det samme så ville jeg heller gått for md2d :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 seff, du er jo kjøpt å betalt av morel :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powersound Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 hvis md2d og pg ampen koster det samme så ville jeg heller gått for md2d :) Bombe;) de kunne ikke flertallet av oss her gjettet:biker Siter CDT, Celestra, Phoenix Gold, Climax, Whitehooker, Newsound POWERSOUND.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 er hvertfall flere her som har testa den ampen som sier den er god :) ikke testa den PG ampen, men gamle PG var jo gull.. nyere derimot.. :S men har da hørt litt positivt om de og.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Kommer selges for det samme som i sverige, 6995.- Haaahaahaa! Kødder du, eller? Hvem som helst kan få kjøpe en ny i eske, når som helst, av meg for 3500,-. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Vent litt, make that 3000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 hehehe, stemmer.. du har testa en sånn en du? og jeg som ville høre den :) må hooke opp en dag så jeg får høre :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powersound Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Haaahaahaa! Kødder du, eller? Hvem som helst kan få kjøpe en ny i eske, når som helst, av meg for 3500,-. JA... da Fåt hvem som helst gjøre det:cool: Siter CDT, Celestra, Phoenix Gold, Climax, Whitehooker, Newsound POWERSOUND.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 er denne serien noe PG har produsert selv eller er det fremdeles kinavare? :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powersound Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 er denne serien noe PG har produsert selv eller er det fremdeles kinavare? :) Produseres i asia ja. Siter CDT, Celestra, Phoenix Gold, Climax, Whitehooker, Newsound POWERSOUND.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg