K3nt_ Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Jeg ser Elkjøp har tilbud på Nuvi 200 til 899 denne uka. Hva er meningene om denne? Da svar gjerne asap da uka ikke er så lang :P hehe Takker for svar :D Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Konge GPS til billig penge.. ikke fullstappet av funksjoner og greier, men den får deg dit du vil innenfor norden. Fin og å lett å bruke og absolutt verdt de 900 kronere. Edit: Hvis du har planer om å kjøpe en, burde du stille opp tidlig første dagen av salget. Vet av erfaring (jobber i elektrobutikk selv) at slike varer blir FORT utsolgt. Regner med at butikken tar inn et parti på 10-20 GPSer, avhengig av størrelse på butikk og kundetall osv., og dette partiet forsvinner (hvertfall ut i fra det jeg har erfart) gjerne i løpet av dagen, ofte i løpet av de første timene. Butikken tar ikke inn fler etter det partiet er tomt heller, for en NUVI 200 til 899 er rent tap for butikken ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 mulig å få inn europa kart uten mye om og men? Antar det må kjøpes da men.. :P Takk for svar, vet ikke hvor tidlig jeg orker å stå opp i morra da men.. hehe Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 mulig å få inn europa kart uten mye om og men? Antar det må kjøpes da men.. :P Jepp, du får kjøpt europkart på minnebrikker: Belanor Usikker på pris, men tror de ligger på rundt tusenlappen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 da kunne. burde man oppdatere med en gang da. men men er jo ikke akkurat på bilferie en gang i mnd i europa.. hehe da får man heller gå på elkjøp og prøve 30dagern :lol: Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Kjøpt.. Men fa3n for en KØ!. Kom klokken 0800 og da måtte vi slippes inn i puljer.. Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsR Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Kjøpt.. Men fa3n for en KØ!. Kom klokken 0800 og da måtte vi slippes inn i puljer.. Hehe, kjenner til det der :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcee Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Er en superbra GPS! Men den har noe merkelige kjøreruter i Oslo sentrum, men du kommer hvert fall frem:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Veldig fornøyd, hvis du ikke trenger maaassssee rare funksjoner så er den helt topp.. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Nå regner jeg med at dere som har svart i denne tråden har litt mer erfaring ved bruk av denne enheten. Kan noen skrive litt om sin erfaring? Ser de nå ligger til rundt 1100kr rundtom, og dette er vel en REN GPS enhet som evt kan spille av MP3 via jack 3.5 -> AUX inngang på stereo? Og hvis noen har mulighet, kan dere ta bilder av enheten og legge ut her? Er litt intressert i antenneløsningen osv, og det vil jo ikke garmin.com vise noe av. Og hvordan er det med kartløsningen? Ligger de utelukkende på SD kortene? Så man trenger "en brikke per kart" løsning, eller en stor brikke? edit: glemte en ting. Nærmeste "nabo" til 200 serien er jo 300, og for meg virker det som mye av det samme, forruten batteri. Hvordan er det med disse Nüvi 200 sakene, er det standard AA batteri som gir batteritid på 4t? For 300 serien er oppført med bortimot dobbel batteritid. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Nå regner jeg med at dere som har svart i denne tråden har littmer erfaring ved bruk av denne enheten. Kan noen skrive litt om sin erfaring? Ser de nå ligger til rundt 1100kr rundtom, og dette er vel en REN GPS enhet som evt kan spille av MP3 via jack 3.5 -> AUX inngang på stereo? Og hvis noen har mulighet, kan dere ta bilder av enheten og legge ut her? Er litt intressert i antenneløsningen osv, og det vil jo ikke garmin.com vise noe av. Og hvordan er det med kartløsningen? Ligger de utelukkende på SD kortene? Så man trenger "en brikke per kart" løsning, eller en stor brikke? edit: glemte en ting. Nærmeste "nabo" til 200 serien er jo 300, og for meg virker det som mye av det samme, forruten batteri. Hvordan er det med disse Nüvi 200 sakene, er det standard AA batteri som gir batteritid på 4t? For 300 serien er oppført med bortimot dobbel batteritid. øøh..http://images.google.no/images?hl=nn&q=nuvi200&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi Genial sak kun for gps. Den kan ikke spille av mp3, ikke har den blåtann heller.. Den har Kalkulator og Viser Kart- thats it ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astonmartinV8 Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Hvafaen? Jeg betalte 999 for Garminen min, og den gangen(ca to måneder siden) syns jeg det var billig!:p Uansett, det er en råbra GPS til en billig penge, fører meg dit jeg vil:) faren min kjøpte en tomtom til nesten 4000 kr, og selv om den er stappa full av funksjoner er min lille nuvi noe bedre. Og ikke bare på batterilevetid. Ser imidlertid at de nye TomTom'ene på markedet har blitt bedre, så de er verdt å satse på om man vil ha MP3 og hele tullballet i tillegg:) men vær obs på batterilevetiden... Siter - Mitsubishi Lancer GLi sedan 1994 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Tomtom Go920 \ 930 Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 er veldig fornøyd med min ivertfall!! eneste er vel at den ikke alltid finner gateaddresser som er i de mindre byene..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Jeg ga 1500,- for mine, men den er verdt det og:) Fungere veldig bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg