Nytern Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Veldig fornøyd med min og, finner satelitter fort og finner stortsett frem eksakt dit jeg skal. Antenne er innebygd (selvfølgelig), standbytid på batteri er davel helt uvesentlig? Har dere ikke 12v i bilene deres? Fin enhet uten mikkmakk. Gjør det den skal, NAVIGERE! Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3xMantaA Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Kjøpte selv en brukt Nuvi 200. Med litt datakunskaper og du er av oss som alt har brutt copyrigth loven før kan denne bli enda bedre. Søk på nettet, det ligger det meste av kart og crackkeprogram ute som bittorent filer. Kjøpte en vanlig 8gb minnebrikke til min. Satte meg foran pc'n og plutselig hadde jeg fått hele auropa på billig-nuvin min. I tilegg så la jeg inn sjøkart(kjekt å ha på fegetur) og topografisk kart over hele Norge. Fint å se om jeg kjører i en skog og sånt da,eller nermeste bekk om jeg er tørst. Og så alle fotoboksene og alt annet Point Of Interess POI. Har og den første nuvin 300, liker denne bedre. Da den er med lyd. Spiller mp3 og sier fotoboks fartsgrensen er xx før fotoboksene. Siter Råner kælte rum mei da je å Mantan va Tennåringer... nytt begrep på ungdom i dag? Ånei!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg