fashion Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Har lyst på armlene i bilen min. Den orginale til TT er ganske dyr så lurer på om dere har noen erfaringer med universale armlener i TTer? hvilke som passer eller kan passe. Siter ---------------------------------- Sort Audi TT med sort helskinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crusty Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Har lyst på armlene i bilen min. Den orginale fra Forge er ganske dyr så lurer på om dere har noen erfaringer med universale armlener i TTer? hvilke som passer eller kan passe. En kompis av meg har dette i sin TT: Armlene, Audi A4 sedan 11/00-04 - Audi - Armlen - Merkebestemt utstyr - Autoutstyr - mobilsentrum.no Mener og huske at det passet rett inn. Siter Med vennlig hilsen Crusty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fashion Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Den så jo fin ut den:) Kan du ordne bilder av den montert i TTen? Siter ---------------------------------- Sort Audi TT med sort helskinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Dette er jo greit: Armrest - Audi TT Coupe and Audi TT Roadster Parts, Accessories, Styling and Performance Tuning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 dette kan kjøpes av http://www.owp-tuning.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg