Gå til innhold

mtx jackhammer?

Ranger emnet

eirik845

Anbefalte innlegg

jeg hvet om en side! men husker ikke hva den heter :S men om jeg finner det ut så sier jeg i fra;)

men her er no info:

den kostet 80-90 000kr husker ikke helt hva det var...

det sto att du måtte ha mellom 3000-6000 watt for å drive den greit;)

men skal du drive den perfekt da blir det nok en "del" batterier... kjempe kraftig forsterker..

hehe :P ta å rett på meg hvis jeg har feil! for jeg husker ikke eksagt hva som sto!

Nissan 200sx s13 1990mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du først skal ut med så latterlig mye penger anbefaler jeg deg å kjøpe noe annet med mindre du ha Jackhammeren fordi noen truer deg eller dine nærmeste på livet (som er den eneste gyldige grunnen til å kjøpe seg en Jackhammer). Har du simpelthen mer penger enn du klarer å bruke anbefaler jeg deg å heller donere dem til et veldedig formål...

Kjøp heller utstyr som ikke er latterlig overpriset og hypet av folk som ser Pimp my ride og har Lexus-lykter på bilen... Om du faktisk er seriøs tror jeg nok du kan få til en god pris på f.eks. Celestra DA6k som gir 12000 watt i 2 ohm (strappet), og sammen med f.eks. et par Fi BTL 15 eller 18 har du faktisk MER ytelse enn fra en Jackhammer til en langt lavere pris, og du vil fremdeles ha produkter som ytterst få eller ingen andre i landet har.

Å kjøpe en Jackhammer blir i mine øyne like idiotisk som å kjøpe seg en Porsche Cayenne for å bygge ekstrembil til rundetidsrekorder på `skogen; du kan såklart gjøre det og det vil kanskje se tøft ut, men du vil blakke deg fullstendig på et totalt meningsløst prosjekt med et helt feil utgangspunkt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...