Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vel siden det skjer pent lite med bilen for tida, så tenkte jeg at jeg kunne slenge ut alle bildene jeg har tatt opp gjennom siste to åra jeg har eid den. har jo vært litt forandringer og reperasjoner. kanskje ikke alt som er like interessangt. men her er i hvertfall de bildene jeg har. sortert de litt, ligger under vanlige bilder før lakkering, bilder av mods / reperasjoner og bilde av bilen etter lakkering + noen andre saker :D

får bli med detta så lenge. er vel rundt 300 bilder å gå gjennom for de som kjeder seg :p

link her

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jauda. da har man vært oppe i værste en kjapp tur. er 14blå her og uten fyring i brakka så er det ikke holdbart å være der.

Var på fredagen på en liten roadtrip med Kaldblod ned til Sandvika her møtte jeg på Pilsen som hadde en fin pakke til meg.

Rallyfront er nå innkjøpt til Rolfsburgen :partyon

Merkes tydelig at den har blitt brukt før og trenger noen timer med kos før den blir montert på bilen.

Div hull i grill + grillist må tettes igjen.

2 Fester til lyktene mot frontplata må lages på nytt

1 Indre feste på ene reflektoren er gåent.

begge prosjektordelene er blitt oksidert og en eller anna av de forrige eierne har lekt seg med sølv spraylakk inni der. så her må noe gjøres. håper jeg får tak i nye evt brukte som er i finere stand EVT se på muligheten for å chrome de opp igjen. er det noen som sitter på et sett med sånne prosjektor biter til Rallylyktene så si ifra. jeg er veldig interissert.

Frontplata, grillen og grillista.

DSCN3576.sized.jpg

Bilde av indre reflektoren. tatt av spredern i fronten for å komme til bedre.

Ser tydlig at dette ikke vil lyse mye bra.

DSCN3582.sized.jpg

Turen videre gikk så til Asker, Orph stakkar måtte vente på rørlegger og kunne ikke komme og møte oss i Sandvika.

Men, med kartleser Kaldblod ved min side fant vi fram på null komma niks.

Der bærte det rett ned i kjellern for å spore opp Orph.

Her ble det overrakt et "nytt" ratt til Rolfsburgen. var VELDIG uvant å kjøre hjem fra værste istad. vant til litt større ratt så alt ble annerledes.

Når man har orginal rattet kan man feks styre med beina hvis man trenger begge henda ledig i 2 sec. litt vanskeligere med nytt ratt. rattutslaget blir litt mindre også. så skvatt litt et par ganger på hvor lite jeg måtte flytte på rattet i forhold til før. ekke store forskjellen men er rart når man er vant til noe.

Rattet over det andre for å vise litt størrelse forskjell. mørkt bilde men.

DSCN3580.sized.jpg

Rattet montert. mangler et par av skruene for øyeblikket.

DSCN3581.sized.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter bare på at duden skal si fra så jeg får kommet og bygd skikkelig stereo i detta opplegget ;)

den dagen du gir meg superrabbatter på de elementene :p hørte jeg sponsor? :p

Neida, må se til å få gjort noe snart. ideen er der men penga er det ikke.

Beklager dette med lyktene, men nå ser det ut som om vi har funnet en løsning vi begge er fornøyde med?=)

ser sånn ut ja. skal nok bli årnings til slutt.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. måtte bare :)

Hvorfor var dere ikke med til die aller vaerste idag forresten?

ingen som sa noe om noen tur. så da blir man hjemme og pleier fyllesjukhet og forkjølelse :p kanskje like så greit at jeg holdt meg hjemme til åtte tida på kvelden :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider