Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

skal du kvitte deg med ruten da ? trenger ei som er ripefri, min ser ikke ut...

da skal jeg nok kvitte meg med den ja. har faktisk en ekstra stående nå også. er jo litt riper i de. men har sett myyyyye verre. og de koster 1500,- nye :shake

men, som sagt. må invistere i ny selv. så før den tid kommer så har jeg ikke noen rute å selge deg.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser det går fremover med golfen for tiden det er bra. Fått gjort noe med sommer felga enda a? Hørte jo noe prat på sort senter og polert kant;)

Nei, desverre. ser nok ut til at de blir orginale i sommer. blitt dårlig med tid siste månedene og feilprioritert littegrann. mulig det i hvertfall blir polert kant. fargen i senter har jeg ikke bestemt meg for enda. man får se.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

da blir det en død tråd her forover. var ute en tur i helga og i dag sitter jeg med gips på høyre hånd opp til albuen.

er såvidt jeg klarer kjøre bilen og i hvertfall ikke skru.

Ha en fin påske alle sammen.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegg 1 - Rolf 0

Jeg har tilbudt meg å bruke golfen mens han er "syk", men jeg tror ikke det var så aktuelt. :|

God bedring Rolf. Vi får satse på at du kommer sterkt tilbake. Fin anledning til å spare noen kroner dette her. ;)

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegg 1 - Rolf 0

Jeg har tilbudt meg å bruke golfen mens han er "syk", men jeg tror ikke det var så aktuelt. :|

God bedring Rolf. Vi får satse på at du kommer sterkt tilbake. Fin anledning til å spare noen kroner dette her. ;)

hehehe. jejeje. du kan få være sjåfør, men da må du være tilgjengelig når jeg vil :P

mye som ligger i korta når det gjelder bilen og sesongen. så det her ble virkelig en setback. jeje får bare skru hardere når det gjelder

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne da umulig være noe bra? Får holde oss oppdatert om din helsesituasjon og bilen fremover:op Hehe.

ekke noe bra nei, ble vekkt av tlf fra sjukehuset i dag. de vil opperere. så nå har jeg pakka bæggen og er på vei ut døra.

to be continued... I hope :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider