Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Når du dytter brytern opp og slipper så den faller ned igjen, så for motoren til vindusviskern nok strøm til å gå en runde.

 

Antar du har fått til at den legger seg nede på førersida, isåfall skrur du av tenninga og løsner litt på vinduviskern, så drar du hele med vindusviskermotoren til den står rett opp. Da vil den stoppe der også.

 

Men tror ikke biltilsynet er så glade for det, bare så du vet det når du skal eu-kontrollerene den. Andre verksteder kan være pirkete fordi du har modifisert bilen og sende deg til biltilsynet.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er utrolig enkelt. så lenge du har fått viskern til å ta den banen du vil ha på ruta så er det bare å justere hvor du vil ha nullstillinga ved å løsne muttern på selve motoren. la ned viskern på siden på min i går og det tok meg ikke fem min engang. som sagt. utrolig enkelt.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

har sitti noen timer i det siste og surfa rundt etter ting man kan skaffe til bilen. Har bestillt meg div ting på Ebay og de to første har ankommet, her om dagen fikk jeg meg min egen drinkbrikke i plast med en tegning av en 2'er golf gti på. :D rett og slett koselig å ha noe så fint å sette øl'en på :p

 

drinkbrikke.jpg

 

Har faktisk kjøpt noe til selve bilen og da :p

Bestillt tårnstiver foran og bak, chrome dørlåser og chrome tårnskåler.

 

Den fremre tårnstivern ankom meg i går etter 11 dagers reise gjennom tre stater i usa og noen dager i paris.

 

tok et par bilder av den også. bare prøvemontert her. står litt usikker på beste måten å feste den på er. burde jeg sveise fast gjenger på demper tårnene ? eller gjenge opp hull i tårnet. veldig usikker når det gjelder dette, så forslag tas i mot med takk.

 

tArnstiver.jpg

tArnstiversiden.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dummeste jeg har hørt. loddinga holder bedre en noen råtne kabelsko. dessuten er det dårligere kontakt i en kabelsko + større sjanse for irring og til slutt ikke kontakt i hele tatt. hvis du lodder skikkelig blir det ikke noe problem at det knekker. aldri opplevd at en kabel som jeg har lodda har knekt. og jeg hadde 6 i elektrokobling på skolen.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man med isolasjon der i første omgang? Om du ser på baksiden av baklytene er det ingenting som isolerer de kretsene som er der fra før og lodding knekker ikke av risting med mindre du kjører ut fra lasteplanet fra fly (u get the picture), ergo er du er pirkete assman Bare tenk på hvor lei seg remster blir når du sier at du ikke liker loddinga hans, bohoo hwogivesafuck.gif

 

Jo, Remster, jeg har noen fete bremselys til deg, type langefingern hehe, fikk de av en råner back in the days:) 2 stk najse humørsmittere til de bak deg:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er baklyktene og isolasjon dere tenker på der? hvis dere i hele tatt har sett på baklyktene til en orginal golf lykt så er det tre stk kontakter som står helt åpne der uansett. å slenge på litt teip eller lignende utenpå loddinga der blir for min del smør på flesk. jeg kan godt bære lykta i de ledningene jeg har lodda der. de sitter bedre en de orginale :P men, såklart jeg ser poenget til folk her anngående isolasjon. men så lenge det ikker er løse ledninger med lodding midt på. sånn som feks de i motorrommet til bremsene. så ser jeg liten vits til å slenge på isolasjon. er tross alt lodda på endefeste når det gjelder lyktene.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår