Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

Hørte jeg noen rykter om at du hadde kræsja bilen remster? Håper ikke det :confused:

hahahahahaha, neida. hvis du så på datoen i går så skjønner du litt mere :P hadde en liten 1 april spøk med de fleste. var vel en 15 stk eller.no som gikk glatt på.

bilen lever i beste velgående, nyvaska og med sommerdekk. bestillt meg nye frontlykter og nye frontblinkere, skal på eu til uka så gruer meg litt. tar ting som det kommer etter den. liten vits å bruke penger på masse småting hvis det ikke må gjøres. får en oversikt over hva de evt vil pirke på og så får man ta det som det etter det.

:D

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har man begynt på rebygging av grillen igjen, gamle måten med sparkel funker dårlig i lengden. synker og det sprekker. så i dag tok jeg den fra hverandre igjen og begynte på plastsveisings jobben. orka ikke mere en emblem sida i dag da det stinker helt forjævlig og fyllesjukheten fra i går hjelper ikke akkurat på.

slenger ut noen bilder. og ja. de er store. jeg skal få ordna det når de jævla folka hos isp'en min klarer å få ordna med hjemmeside plassen min der.

kappaut.jpgfestalitt.jpg

toskj0ter.jpg

emblemetfesta.jpg

Satt på sommerfelga her om dagen også. og fikk endelig tatt et bilde fra baki bilen sånn det er nå med beltene. jada. det er fortsatt samme bakluka med rust. ta det med ro. nye er under arbeid.

bakibilen.jpg

stolene.jpg

siden.jpg

vurderer å selge orginal interiøret til bilen. komplett framstoler, baksetene, dørtrekk foran, sidetrekk bak, hatthylle, hatthylle holderne som er trekt. og midtkonsollen orginale that is, ikke den som står i nå. hvis noen er interissert kom evt med bud. ingen hull i setene noe nedsitti standard golf slitasje på førerstol. men langt ifra så ille som mange andre golfer. og som sagt. ingen hull.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,. var litt kake da ja :P hadde sitti hos rakriste en god time og pussa gammel sparkel for å komme ned til plasten. men men. dette blir mye bedre en den forrige gangen. så får satse på at overflate finishen blir 100% nå :D

Noen som har en 90 fanger foran eller en eldre fanger foran jeg kan kjøpe / låne en liten periode ?

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider