Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

damn, lenge siden jeg har oppdatert denne tråden gitt.

 

Skjedd litt siden sist. fått bytta bremser rundt hele (skiver og klosser) og vi har fått oss verksted :D:D:D :titties: :titties: :D:D:D

Litt gjenstår før vi kan flytte helt inn der men det blir rett og slett herlig :D

 

Meeeen, har fått blod på tann med at alle driver og bygger i hytt og pine fine biler for tida. så jeg tok kontakt med en kar jeg VET kan sveise. og det er maniacoupe :D han tok oppdraget på strak arm og etter en times tid så sto jeg på verkstedet hans. ingen tvil om at dette er noe karen kan.

Har begynt på de nye dørene og det blir nok ganske bra når de får litt lakk på seg :D

 

Et par bilder fra dagens økt. noen som kjenner igjen pappbiten som vi har brukt til mal?

 

IMG_1879.JPGIMG_1882.JPG

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Meeeen, har fått blod på tann med at alle driver og bygger i hytt og pine fine biler for tida. så jeg tok kontakt med en kar jeg VET kan sveise. og det er maniacoupe :D han tok oppdraget på strak arm og etter en times tid så sto jeg på verkstedet hans. ingen tvil om at dette er noe karen kan.

 

Bare hyggelig å sveise noe annet en einsere.....

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør ikke det jeg, hva med den??

 

 

sjekk ut tråden om einser cabben til DrLaban :D så finner du det nok ut :D

 

Og som dere ser på bildet over. John-Arne kan sakene sine :D skal bli deilig å få på skikkelige dører på kjerra :D

Spent på fortsettelsen jeg nå John-Arne hehe. Kommer til å bli smekkert med øverby køstum på kjerra.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg Remster.. dette ser mycket bra ut:D:D

 

Du får si fra neste gang du er på hamar igjen så får vi møtes og slå av en bilprat.

 

Mye er skjedd med bilene våre siden sist nu.

 

Hadde planer om hamars tur til helga. langfri og greier. men siden det skjer litt med bilen nå så vet jeg ikke. slenger på en meld på fredagen hvis jeg kommer oppover. må ta toget men :p får nok overleve det. kan være råneberta di.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde planer om hamars tur til helga. langfri og greier. men siden det skjer litt med bilen nå så vet jeg ikke. slenger på en meld på fredagen hvis jeg kommer oppover. må ta toget men :p får nok overleve det. kan være råneberta di.

 

Råneberta`?? hmm kan nok hende at jeg kunne tenkt meg noen beer i helga kanskje..

 

men kanskje du kan bli med å være hora mi :cocain: hehe.. ellellleeeee kanskje ikke.

 

Neida,får se an hva som skjer i helga. Er bedt på noe grill greier på Gjøvik men vet da faen jeg..

 

meld på evt du da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råneberta`?? hmm kan nok hende at jeg kunne tenkt meg noen beer i helga kanskje..

 

men kanskje du kan bli med å være hora mi :cocain: hehe.. ellellleeeee kanskje ikke.

 

Neida,får se an hva som skjer i helga. Er bedt på noe grill greier på Gjøvik men vet da faen jeg..

 

meld på evt du da!

 

 

skal jeg gjøre vettu :D

 

 

får vel oppdatere litt med bilder fra dagens økt og da. ble mere ribbing av bilen og demontering av alt som kan. noen av dere har kanskje skjønt hva som er på gang med bilen. men dere får nå bare lure uansett.

 

Har som dere ser på bildene demontert interiøret ganske mye. + at fangerne skal få en liten finish over seg da lakken flasser av her og der. dårlige grunnarbeide fra forrige lakkerer.

 

ribbatak.jpg

 

ribbabak.jpg

 

forfangerdemontert.jpg

 

frontenribba.jpg

 

så var jeg en tur på møller i dag og fikk kjøpt meg utløserlager + den berømte grønne skåla som man absolutt burde bytte etter å ha tatt av. eller som de sa på møller, "du træng en slik en nr 13 du a",) og ja jeg visste at jeg trengte den :P

 

utl0serlager.jpg

 

var og henta dørene hos ManiaCoupe i går. etter en liten sightseeing over halve ski og ned til follo + litt over hele plassen. kjørte vel ca 10 mil omvei :p men til slutt fikk vi da møtt han og Polardego (Håkon) på en lokal statoil.

 

ManiaCoupe var redd for at himmelen skulle falle i hue pån så han måtte låne hjelmen til kameraten min som stillte med firmabil til fraktinga.

 

John-Arne.jpg

 

og her er noen bilder av den perfekte jobben han har utført.

 

h0yred0r.jpg

 

venstred0r.jpg

 

naerbildehAndtak.jpg

 

sånn, det får vel være nok for i kveld :D

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår