Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

KJØP de felgene! (blå golfen);)

Men du, Om du da skal selge motoren din, som sitter i bilen.

Hvilken stand er den i? selger du motor, ledningsnett og kasse? pris?

Send meg gjerne PM;)

den er i bra stand. trenger litt pakningsbytte da den svetter litt. jeg ville uansett gått over ved et motorbytte og tatt sånt når man først har den ute.

Denne motoren er jo benka til 150+ :p Regner med at jeg selger komplett med ledningsnett kasse ++ det man trenger for å bygge om. Pris har jeg ikke sett for meg noe enda. må få delebilen først og det er flere som har spurt om motoren alt. regner med at den går til høystbydende. men dette får man ta helt som det kommer.

Som sagt. må få delebilen og overhalt + trimma denne motoren før det i hele tatt skal bli aktuellt å selge den som står i nå.

For de som vil se hva disse felga jeg har lyst på tåler sjekk ut disse tre videone 1 2 3

felgene er håndsmidde og bestilles på mm mål :D

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som vil se hva disse felga jeg har lyst på tåler sjekk ut disse tre videone 1 2 3

felgene er håndsmidde og bestilles på mm mål :D

Hmm...fete hjul men jeg fikk litt sånn amerikansk TV-shop feeling når jeg så de videoene der.

Man fikk jo ikke se close-up av skadene etter kantkjøring.

Og det er garantert skader, til og med stålfelger får riper/bulker av sånn behandling.

Men håper du kjøper disse felga da de er sinnsykt rå yodude

BTW. håndsmidd=banke ut for hånd....tror ikke det!

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredelte Revo ML vil helt klart kle bilen din :pray ! Har selv hatt to sett Revo ML (den billigere helstøpte varianten i 8X15) og var meget fornøyd.

Volker Schmidt er veldig grei å handle med. Begge settene jeg hadde henta jeg hos dem i Bad Segeberg. Men om du skal ha komplette hjul kommer du garantert billigere ut ved å handle hos f.eks. Ingo Noak http://www.in-tuning.de eller Udo Reineke http://www.reineke-shop.de

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. så bra ut... Rygge opp og ned på en kant.. Men klart for og sjekke felgen.. MEN jeg har sett en gammel mann gjort det der.. Og DET var ikke for og sjekke hva felgen tålte..

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BTW. håndsmidd=banke ut for hånd....tror ikke det!

Her har nok ManicaCoupe rett Remster.. felgene er håndlaget.. ikke håndsmidd, sligt difference.. hihi

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bare quotet deg jeg :p så deg jeg må piske da :iconsm

Tull.. hehe. les loggen din.. jeg skrev Handlaga.. alle skruer er skrudd en og en for hånd :P.. ikke håndsmidd

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg pisker deg.. få OPP FARTA NÅ!!!

fåkke gjort en dritt før jeg får delebilen :( dessuten har jeg et stk fucka håndledd. så til det er i orden er det ikke så mye jeg får gjort heller.

Jaja, snart ned på Mcd og mandagsmøte der.

og Telcontar. jajajajajajajajaaja :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeje. blitt litt mye svada posting nå men har ikke så mye å briefe med heller for tida. meeeen satt og så gjennom tråden min her og fant faktisk ut at jeg hadde helt glemt å legge ut bilder av de nye baklyktene OG blinklysa i funksjon. så. jaja. da får dere få de da :P bilen er møkkete og kamera mitt vil ikke samarbeide for tida. men et par bilder av baklyktene ble det. vil si jeg har vært ganske heldig med fargen i forhold til bilen. fikk tatt et bilde av blinklysa i action (etter 20 forsøk) så jeg lagde en liten film rett og slett. denne er i quicktime så de som vil får se på den, litt mye støy men motoren gikk :P

baklyktene.jpg

baklyktene2.jpg

blinklyspA.jpg

Filmen finner dere HER

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider