Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

hoida, da var det lenge siden man hadde oppdatert her.

Ikke skjedd mye akkurat, men har da fått gjort litt.

Clutchen har sliti siden etter nyttår nesten så denne + girkassa (som slet med synkroniseringa på 2 giret) har jeg nå bytta, aldri skrudd på verken motor eller girkasse så dette tok jammen sin tid. med litt hobby mekking på kveldstid og hauger med spørsmål til folk fikk jeg det til etter to uker. alt går med rå makt :deng

Har også fått meg nye frontlykter, ENDELIG. var en stund veldig usikker på om jeg skulle gå for glassklare sota eller vanlig sota. men fant fort ut at jeg beholder de som jeg satt på nå. Ellers er alt som før. motivasjonen har vært litt skrall i det siste men nå på mandag starter man i ny jobb. ferdig kl 16 hver dag og kort reisevei fra her jeg bor. er bare en jobb i 2mnd men kommer til å gjøre underverker for motivasjon og ha litt mere fritid. (har ikke vært hjemme før seks en eneste dag på 4 år).

slenger ut et par bilder. hadde litt trange kår i garasjen når jeg skrudde og de dagene det regna kunne jeg bare glemme å stå med dørene oppe. så da var det bare å krype sammen og skru der man hadde plass.

DSCN3024.jpg

DSCN3025.jpg

Siden jeg også aldri har skrudd motor/girkasse før og i hvertfall ikke Golf så hadde man et lite uhell. leste i haynes boka at jeg skulle dra til svinghjulet med 10kg men, selv med spørsmål til både Rune og en lokal volvo mekker så klarte jeg fortsatt og gjøre det feil :P kjørte på med 4kg på momentnøkkelen for å bare justere til boltene noe som var litt for mye. skulle være 2,5kg fant man jo ut etterpå men kanskje litt sent

DSCN3029.jpg

Jaja var bare og kjøpe nye bolter og prøve igjen dagen etter. clutchen kom i til slutt.

DSCN3030.jpg

og det gjorde kassa også

DSCN3031.jpg

og etter helgas tur til Hamar så hadde man som sagt også nye lykter på turen hjem. regnet som F*** i dag og det er jo bare typisk. men her er i hvertfall bildene av fronten nå.

DSCN3090.jpg

DSCN3092.jpg

DSCN3093.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remster: Litt off-topic, men hvor har du kjøpt dørmatta di? Den beste noensinne :D

ehhh, for det første hvordan har du sett den? kjenner jeg deg ?

men, joda. kjøpt den på jernia. de bytter ut med tiden vet jeg. de har en nå som det står NOT YOU AGAIN på. vurderte å bytte til den :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla Remster..

Sorry for at jeg ikke har svart på PM . Men skole start og sykdom + div latterlig snut..jeg er keen på interiøret , må bare se an økonomien nå som det er skole start osv.. Jeg skal holde deg oppdatert hvis du ikke har solgt det..

Forresten pen bil du har fått deg. Digget de lyktene, men du må få en rallye front , dethadde vært cleaaant

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurdert rally front. men da vil grillen forsvinne og mye av det som folk kjenner meg igjen på. lyktene skal bort igjen og andre på. bare få bestillt de andre evt den som skal ha lyktene som sitter på nå kjøper de jeg vil ha :p

Interiørene er ikke solgt. verken ene eller andre. så her er det bare å løpe og ta ut penger.

Var i værste i hele dag og hjalp mr KaldBlod å senke børsa si. begynner å ligne på en normal bil nå :P

Slang også bilen min helt nedpå bak. ligger ganske fint i buen nå. men kan fortsatt ta bort hjelpefjæra og få den ned et par cm til. men da vil jo såklart stuket være helt feil.

men men. blir nok noe skruing forover. mye småting som må fikses på og ting festes og kobles. alt til sin tid.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider