Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Monter xenon i de du har nå, eller rallye front. :)

 

Eller så putter vi dem på min bil.. ;)

 

Er enig i at de med riller blir fetere på remster sin. Vet ikke hvorfor, men det så bare litt nakent ut med glassklare. Kanskje det er fordi han ikke har grillist. Vet ikke jeg. :)

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

xenon er vurdert for å få blått lys og renhet. men siden jeg ikke har glassklare bak så vil jeg nok ikke beholde de foran. hadde jeg feks lakkert grillen i blank svart istede for matt så hadde nok lyktene passa bedre inn. men det kommer jeg ikke til å gjøre. så skal først og fremst prøve med den typen som J-A har. hvis jeg ikke liker den heller får man vurdere. rally front har jeg jo alltid syns har vært fint. men andre ting er pri i forhold til å koste på såpass akkurat nå. :)

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

så du gir meg felga dine J-A ? så koselig :D det er hyggelig av deg. la oss ta bølgen for han folkens :wave

 

 

hehe. nei, men fra spøk til side. blir nok felger i vinter. men hva får man se. vil ha noe bredere en 7" helst 8x15 passe dim.

 

Må bare slenge ut et bilde jeg syns ble ganske bra. er fra lokaltreffet på Gjøvik den 3.9

 

DSCN3097.sized.jpg

 

evt her for de som vil se i STOR størrelse :D

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra bilde remster :) Tror jeg vurder å kaufe lyktene dine. Blir vel i løpet av neste uke da. Kommer forstatt ikke over hvor bra veigrep du hadde !! Har du byttet foringene også gule rød ? Gøy se .. keep up the good work

 

 

byttet foringene i bærearmene, og de øvre foringene på bakdemperne, skal gå over kardangen og bytte alle foringene til stabilisatoren eller hva den heter også.

 

Lyktene er det bare å kjøpe vettu. så kan jeg få felgene dine som mellombetaling :P :thanks

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla gamle ørn!!!

 

Så du pusser og gnikker på den gamle doningen ennå? :D hehe..

 

Du må gjøre bøttesetene bedre å sovi om campingvogna ska innom gøteborg på vei til bugrun til neste år foresten.

 

Fest i skien til helga foresten, jeg er fylt hele 21år og greier.

 

*klemzklemzkozkoz*

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla gamle ørn!!!

 

Så du pusser og gnikker på den gamle doningen ennå? :D hehe..

 

Du må gjøre bøttesetene bedre å sovi om campingvogna ska innom gøteborg på vei til bugrun til neste år foresten.

 

Fest i skien til helga foresten, jeg er fylt hele 21år og greier.

 

*klemzklemzkozkoz*

 

nja, kanke si jeg pusser og gnikker så mye. men vasker den en gang iblandt gjør jeg jo :P

 

bøttesetene skal nok ikke bygges noe om. bortsett fra at de skal få litt nye bætar med trekk her og der.

 

Må si ifra litt før om dessa festene dine vettu. ekke alltid like lett på så kort varsel, uansett, grattis med dagen da :D :dj cheers :disco :partyon bare passe på så ikke festen tar helt av da :p noe det aaaaaaldri gjør i skien puke :roll: og så må du jo ikke få besøk av politi da. :coplight

 

men, enough :offtopic vi må uansett ta en fest snart :D

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår