Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

Hiver inn ett kjapt ot-spørsmål her siden jeg ikke synest det er verdt å starte en ny tråd for ett så lite spørsmål. Bakpå speedometerboksen min så er det en vakumslange, noen som vet hva denne er for? Er merket med: 191 907 346 H og VDO 201/8/1, men finner ingen info om disse nummerene på google. Noen tips?

etter min kjennskap til denne slangen har den med riktig måling til kjørecomputern å gjøre skal inn på baksiden av speedo.

evt en kjapp tlf til møller (volkswagen norge) kan de sikkert hjelpe deg med eksakt bruksområde.

neste gang. lag en tråd og slett den heller når du får svar

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

vært stille her en stund nå. på tide å vekke ting til livet igjen.

Fått på sommerfelger og baklykter. takk til kaldblod for monteringshjelp.

vært på et par treff i helga. først på hadeland på lørdagen og i dag var man i ski på vårmønstringa hos die aller vaerste.

har ikke kamera selv for tiden så lever på at andre tar bilder

har i hvertfall noen nye rolling shots og et par still bilder. flere må tas når rallyefronten kommer på. ( eller hva thamazter?) :P

V_rm_nstring_Classic_Car_2006_103.jpg

V_rm_nstring_Classic_Car_2006_083.jpg

V_rm_nstring_Classic_Car_2006_053.jpg

V_rm_nstring_Classic_Car_2006_253.jpg

V_rm_nstring_Classic_Car_2006_333.jpg

DSCF3535.sized.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk, hyggelig å hilse på deg i dag. regner med man ser deg på flere og flere treff forover :)

Gjett om :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FEN så rått Rolf. Digger fronten og enden på bilen, nei diggggger hele bilen jeg :) Så feeet ut når du var innom jobben. Er 2 andre golf frelste der, de digget den hehe :)

hehe, derfor du dro med en kar i døra når jeg dro ;p skjønte ikke så mye da gitt :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice!

Blir enda bedre med Rallyefronten:-)

btw: Skal du ha grillist på den?

ja, flere som maser på fronten, fått bilde fra sprutforsilvring i sverige som har fiksa reflektorene til prosjektor delen , så nå gjennstår det bare at penga går inn på dems konto og at de sender reflektorene tilbake.

Og, ja, det blir grillist, orginale rallye lista. vil tro den vil gjøre fronten ganske bra.

Hpim0163.sized.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider