Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gleder meg til å se detta.. har jo sett fangeren og speila og slikt få farge.. men sku gjerne sett bilen ferdig med rallyelykter ja.. :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk for positive tilbakemeldinger. til og med før jeg har fått lagt ut bilde ;)

Har bare et dårlig mobil bilde for øyeblikket. akkurat montert på igjen forfangern etter en sprut med ny lakk. fått en del steinsprut på den i løpet av vintern + at en ")#()"/¤=)"&¤ taxi sjåfør sneia sida på den og lagde en fin ripe.

Har også som dere skjønner fått på rallye fronten. brukte noen timer kan man mildt si da selve frontplata virker som er hjemmelagd. :hvaskjera etter litt hamring knock og småtilpassing gikk lyktene på i det minste. sitter litt småskakt i forhold til hva det skal men får se hva man får utbredet. måtte kappe til hull til grillfestene osv. så smålig irritert over dette.

Skal også lakke opp igjen bakluka IGJEN. finni en del småpirk etter sist så jeg bruker heller han lakkerern som tok forfangern min. han er jævla flink og billig attpåtil. blir full vårfinish neste helg. regner med jeg drar med meg Thamazter ut en laaang tur og tar massse bilder da :)

men, enough of this shit. lets see some pictures.

rallyefront.jpg

EDIT: ene lykta har teip over seg fordi festet røk og trengte midlertidig hold ;)

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som nevnt før. ja, jeg skal ha grillist. ligger nylakkert baki bilen. men siden frontplata ser ut som den har blitt overkjørt og sveisa sammen igjen så må det jobbes en del med den for at det skal bli bra. se hva jeg får gjort i løpet av helga.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så utrolig gromt!! den bilen din blir bare bedre og bedre!

Noen bilder av dette glassfiber bygget ditt eller?

har noen bilder. men ikke noe som er så veeeeldig spennende enda. er bare 2 plater så å si. prøve å få ræva i gir og bygge ferdig snart. men siden lommeboka er rimelig skrapa for øyeblikket så får jeg drøye det noen dager i det minste :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sykt smooth Rolfi. Rally gjør seg så latterlig bra på golf, spess når den er gjennomført slik som din. Liker bilen din bare mer og mer :) Når jeg er ferdig med Eksamen HELVETTE skal jeg komme opp å ta en titt :)

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider