Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette ble bare ræva... Men det er kun fordi jeg elsker det skjeve VW-merket ditt på siden :D

 

Absolutt helt nydelig! Som jettamaster sa, syns du skal droppe grillist. Eller, kommer an på hvordan det blir, men den er RÅPEN nå! :)

 

Gleder meg til å se den på treff videre i år :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sykt smooth Rolfi. Rally gjør seg så latterlig bra på golf, spess når den er gjennomført slik som din. Liker bilen din bare mer og mer :) Når jeg er ferdig med Eksamen HELVETTE skal jeg komme opp å ta en titt :)

 

 

bare å komme oppom vett. blir mye koseskruing forover. var oppe og justerte lyktene istad og fikk plastsveisa de 2 festene som røyk på venstre lykt. la på 2-3 ganger så mye plast som det egentlig skulle være så jeg var sikker på at det holdt. Justerte også panseret en del så det ligger finere i forhold til lykter og skjermene.

 

selge gamlegrillen el?

 

Tviler på det. er et par som har spurt om å få kjøpe den. men vil nå heller ha den selv. man vet jo aldri når man får lyst til å bygge en anna bil ;)

 

 

N_I_C_E

synst du skal droppe grillista eg

 

Så litt på det i dag. med og uten list. ble veldig i tvil selv. må uansett få tak i en orginal rallye frontplate da festene ikke vil funke på denne drittjallafrontplata jeg har nå.

 

 

si meg, remmyboy... har du fjerna de søte diodeblinkera nå?

 

Jepp, de sitter fast i grillen til de runde lyktene. og siden jeg allerede hadde splitta rallyelyktene for å sote de endte da de nye blinkerne inni der. smoooooth.

 

Man finner mye på bilen til remster som man ikke ser så mange andre steder Gleder meg til biltur neste helg, ny linse er kjøpt inn for anledningen

 

Gleder meg jeg også. regner med mange fete bilder og mye morro. :D

 

 

Dette ble bare ræva... Men det er kun fordi jeg elsker det skjeve VW-merket ditt på siden

 

Absolutt helt nydelig! Som jettamaster sa, syns du skal droppe grillist. Eller, kommer an på hvordan det blir, men den er RÅPEN nå!

 

Gleder meg til å se den på treff videre i år

 

Hehe. mange som ikke lurer på om jeg skal lage noe tilsvarende i rallye grillen. men tror jeg står over det for nå :p

 

Treff blir det nok av. første for min del blir hovedtreffet til vacn på våler. første helga i Juni.

 

og til alle som skriver rally front / lykter osv det staves med en E på slutten. altså rallye :p sånn, nok norsklærer for i dag. ;)

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, nå trodde jeg du hadde tømt det som var igjen av sparegriser og gitt den en turbo..

 

Jeg tror det har en viss effekt, Evo IX har dette originalt, går vel litt til filterboks og litt til cooler, to rør inn.. Artig :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren, nå trodde jeg du hadde tømt det som var igjen av sparegriser og gitt den en turbo..

 

Jeg tror det har en viss effekt, Evo IX har dette originalt, går vel litt til filterboks og litt til cooler, to rør inn.. Artig :)

 

Det KAN ha en effekt, dersom rørene går mer eller mindre rett inn mot filterboksen.

 

Her er det for mange svingninger på røret til at det vil utgjøre noen forskjell. Dersom røret hadde ligget skrått fra grillen istedenfor fra nede på fronten, ville det muligens kunne utgjort større forskjell.

Uansett er det ikke sikkert man vil merke noe...

 

Vi var i værste i dag, og jeg fikk tatt ett bilde.. Kameraet var tomt for strøm, så det ble bare et veldig mørkt bilde.. Heldigvis finnes Photoshop, så jeg fikk bildet litt lysere. Så ble bilen seendes litt ekstra tøff ut også. :P

rolf_rallye.sized.jpg

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår