Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

ja, var sikker på at han skulle kveste opp på vollen. LITT flaks der. mye show kan man si. hehe.

 

hehe,gla jeg flytta meg 5 meter lenger opp.

 

ja,var kjempe bra med show der:D

 

kjørte helt sykt bra no og top secret,når dem klarte og holde seg på veien:Dhehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehehehe. sofa, gulv, vegger. sov der du lander. for innflyttingsfest skal vi i HVERTFALL ha ;)

 

Hørte jeg skål? :popcorn :dj babyhmm? :partyon :spin :boxing :lol :hide

 

Som man ser, mye moro å gjøre på fylla i hamar :D

 

Nå har jeg bare 3uker igjen av :soldiersf oxo :D

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte jeg skål? :popcorn :dj babyhmm? :partyon :spin :boxing :lol :hide

 

Som man ser, mye moro å gjøre på fylla i hamar :D

 

Nå har jeg bare 3uker igjen av :soldiersf oxo :D

 

 

hehe, så sant så sant. vi skal nok klare å snu byen på huet.

 

rolf, ta saktens kontakt hvis du skal leie verksted lokaler.

 

fløtter til hamar over sommern og, da trenger jeg skru plass.

 

har fått ordnet meg værsteplass alt. men hvorvidt det er plass til flere der er ikke noe jeg kan svare på. kan såklart høre med de jeg skal dele plassen med.

 

 

Så til en liten update. Var som sagt i Hamar i helga for å sprute på mere lakk på bilen. noe som forsåvidt burde gått greit, men med litt feilberegning så klarte vi gå tom for lakk doh . Men siden jeg har sinnsykt ålreite kamerater så årner det seg alikevel. Fikk låne ThAMaZTeR sin 2003 mod Audi 2,0 FSi mot at han lånte golfen for å få ordna med overlevering, hjelpe lakkereren, polere og montere sammen igjen. en så UTROLIG STOOOOOOR takk til ThAMaZTeR for at du stiller opp. STOR takk til tfac også som hjelper til med spruting av lakk. pass på slangen denna gangen da :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hva gjør man vel ikke for kompiser... Har fått en litt annen følelse av det å kjøre bil i dag, enn man er vant til fra audien.. det smeller og rister og sitter på vegen som en go-cart.. men du verden så morro :D :D

 

Tok også med bilen på en liten fotoseanse, da jeg har funnet meg litt diverse fotoplasser i området her, som jeg vil teste ut.. og her er et jeg ble veldig fornøyd med.. tror remster har ny wallpaper nå, har det selv hvertfall :D

 

wallpaper.jpg

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble ULTRA PØRRIGE bilder rolf. Thamzter du har virkelig snøring må jeg si. Du kan gjerne få ta noen bilder av min også :)

 

Men Remster dette var virkelig bra , skaper vel litt motivasjon til videre arbeid :)

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår