Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

brukte polyurethanlim. får kjøpt det hos torshov feks. ta på der flater møter flater. se nøye på breddern og innsiden av den før du limer. er mye luft under der. spørs jo også såklart om du skal kappe noe stål under. jeg har jo kappa friskt både foran og bak for å få plass til hjula.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var oppe i værste istad og spana litt under bilen. skal mekke ny eksos i løpet av kort tid så da måtte man måle litt. går for å lage rustfritt hele veien fra grenrøret.

Har fått vaska skikkelig under bilen etter den gress senkinga mi. traversen var helt strøken. skikkelig understells vask. eneste jeg fant var litt gress OPPÅ traversen :p gliste litt men.

Bilde019.jpg

Jeg og Marius tok turen ned til Torshov for å spane ut litt priser på rør og bøyer og det som måtte til hadde en morsom fådekkatilåskrikemestmuligisvinga tur ned dit. så på vei hjem begynte motoren å kvele seg. døde helt og ville ikke framover når jeg tråkkte på gassen. tenkte at nå hadde bensinpumpa gått eller noe i den duren. men neida :p jeg hadde bare kjørt bensintom. visste om en lokal Uno-X borti gata så jeg satsa friskt på å komme meg dit. jaja. så langt kom jeg i hvertfall ;)

Bilde026.jpg

So close but yet so far

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkelig dig å dytte bil i denne varmen nå vet jeg. fy faen denne varmen tar knekken på meg, har dytta en del biler inn og ut på verkstedet denne uka og det tar nesten livet av meg.

MEN nå har jeg omsider ferie. det skal bli dig, spretter antageligvis den første øl'n i dusjen om 2-3 min.

Så remster'n,du får si fra om du er i området i helga så får vi bli fulle sammen igjen og "bygge med treklosser" slik som sist vi var fulle sammenbirthday cheers :???:

sorry litt off topic men .....:offtopic

"vi prækas!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkelig dig å dytte bil i denne varmen nå vet jeg. fy faen denne varmen tar knekken på meg, har dytta en del biler inn og ut på verkstedet denne uka og det tar nesten livet av meg.

MEN nå har jeg omsider ferie. det skal bli dig, spretter antageligvis den første øl'n i dusjen om 2-3 min.

Så remster'n,du får si fra om du er i området i helga så får vi bli fulle sammen igjen og "bygge med treklosser" slik som sist vi var fulle sammenbirthday cheers :???:

sorry litt off topic men .....:offtopic

"vi prækas!!"

rolf remster var sist oppservert kjørene oppover mot ankerskogen vgs ved statoil før i dag.. :)

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rolf remster var sist oppservert kjørene oppover mot ankerskogen vgs ved statoil før i dag.. :)

hehe. bra dere følger med :p

takk for en morsom tur på byen i går ørjan og raymond og resten av folka på hamar. skal nok ikke kjede meg i hjel når jeg flytter opp igjen :p

ellers var jeg og møtte Danna på veien hjem i dag. han hadde en "liten" pakke til meg.

flere bilder får komme når jeg får det montert skikkelig i bilen :D

Bilde033.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for 2 konge turer på byen i helga ja. hyggelig å se/være med deg på disse trakter igjen. vi skal nok ikke kjede oss så fælt i helgene fremover skal jeg love deg.

Ser bra ut det buret der. blir spennende å se det ferdig montert i bilen. du holder et greit tempo og bra oppfølging av bilen din.

keep up the good work!!!!:thumb

btw: skal du nedover på gatebil til helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. bra dere følger med :p

takk for en morsom tur på byen i går ørjan og raymond og resten av folka på hamar. skal nok ikke kjede meg i hjel når jeg flytter opp igjen :p

ellers var jeg og møtte Danna på veien hjem i dag. han hadde en "liten" pakke til meg.

flere bilder får komme når jeg får det montert skikkelig i bilen :D

Bilde033.jpg

Takk det samme :)

Var artig :)

Buret blir nok drit konge i bilen din! :D

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det startet montering av bur. gikk inn med litt styr og ståk og med hjelp fra Kaldblod kom det inn til slutt. problemene oppsto først da man skulle sette på h-strut baren. ble for mye spenn i mellom buret når det sto inne i bilen. så det lot seg ikke gjøre. må få skrudd det fast i gulvet og bruke jekk eller jigg til å presse det ut så man får inn struttbaren. Neste problem ble at man ikke hadde borr :p så da blir det handle tur i morra for å få ordna det og forhåpentligvis fullført monteringa. imens får dere kose dere med et kongebilde som Fredrik Olastuen har tatt. litt smålig redigert og tilpasset 1280x1024 oppløsning, klikk på bildet for større.

rolfsburg_1.sized.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skamfet :pray

Hvordan fiksa du viskern slik?

Visker den hele ruta, og hva sier onkel blå? :wonder

viskern er ombygd med sett fra Jom. funker såder. skal være Tuv godkjent. og er ikke noe problem å få godkjent såfremt alt funker. intervall + hastighet 1 og 2. visker så å si hele ruta. mangler vel ca 10cm på ene siden men det er ikke noe jeg merker noe til uansett.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider