Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ThAMaZTeR

synes det ble bra jeg remster :)

venter fortsatt på en prøvetur med bilen din da.. :/

prøvetur kan man ordne i påsken vet du. vil jo helst ha ordna kammene først men :P hehe. skal kjøre på sommerdekka i kveld. så da blir det ordnings.

Originally posted by ThaBoZZ

Det ble jo sinnsykt bra det der da?

Hva mener du at du kan få bedre ettersom du vurderer og gjøre det på nytt senere?

Synes det så drit bra ut jeg nice work!

ble trykksverte på turtellern da jeg brukte en av som underlag til utskjæringa + at begge skivene er litt feilplassert. mere bredde på venstre side en høyre. men, får se hvordan det blir når jeg får i pærer.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Bra og se du for gitt litt tid til ditt kjæreste istedet for leiligheten og damer :D

Når reiser du til hamar?

tuter oppover til Hamar på fredagen starten av påske uka tenker jeg. ikke helt bestemt meg. men kjerringa har huset for seg selv hele påsken så å si. tenker jeg bor der rimelig permanent.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det så meget bra ut til å være hjemme-mekka remster!

Om du ikke er klar over at de er litt smalere til høyre, så ser du det ikke med det første..

Du forresten, var det mye stress å ordne de i varme velgeren?.

Fikk lyst til å fikse meg, så skal jeg lage en liten personlig touch mellom den blåe og røde flekken, skrive et eller annet lurt:)

Hva slags papir brukte du?

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

Jeg syns det så meget bra ut til å være hjemme-mekka remster!

Om du ikke er klar over at de er litt smalere til høyre, så ser du det ikke med det første..

Du forresten, var det mye stress å ordne de i varme velgeren?.

Fikk lyst til å fikse meg, så skal jeg lage en liten personlig touch mellom den blåe og røde flekken, skrive et eller annet lurt:)

Hva slags papir brukte du?

må dele selve varmeapparat saken. må knekke den fra hverandre. jeg hadde så flaks at jeg hadde en som var delt liggende. men må bytte pæra i den. var defekt gitt.

brukte papir fra Chlas Olson, kjøpte fotopapir med lim på andre siden. funka jævla enkelt å legge på.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det en liten runde med bilder etter vårvasken og montering av sommerfelger. fikk også i lys i dashen i dag. alle pærene gikk under montering av filmen.

desverre kom lakkskaden på frontfangern godt fram nå. :( men, får lakke på nytt en dag. småplukk her og der egentlig. sånn er det med gammal bil :op

frontenren.jpg

framskjerm.jpg

frasidensommerfelger.jpgsiden.jpgbaknede.jpgfoliemedlys.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

varmevelgern må det byttes diode i. det er litt mere jobb. gjort det før så kan det nå. men må knuse den gamle pæra og så montere ny diode. litt pes er det jo.

ikke gjort noe med kjørecomputern bare orginal pære og folie.

demonterte folien på kjørecomputern på forrige golfen. ikke noe morro jobb. og lett for at man ødelegger displayet.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider