Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

Hvordan går det her da?

Har du en Rallye reflektor for nærlys å selge meg?

Evt veit hvor jeg kan få tak i?

går smått for tiden. flytting og mangel på verksted fulltid gjør at bilen blir nedprioritert. men, etter en helg i schafflund på treff der så surrer det maaaange ideer i hue på meg.

har ingen reflektorer å selge desverre. er kjent problem på rallye lyktene at disse blir stygge. billigste jeg har finni er rallyetechnic mener jeg å huske. kommer på litt over 2k for et sett med komplette prosjektorer inkludert frakt.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hey remster, du må tømme pm boksen din :D

hey. tømt nå. har ikke nett for tiden så sjelden jeg er innom. så det var et par som hadde prøvd å sende meg en pm. prøv på nytt nå, så skal jeg se om jeg får svart i løpet av noen dager.

mvh

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingen reflektorer å selge desverre. er kjent problem på rallye lyktene at disse blir stygge. billigste jeg har finni er rallyetechnic mener jeg å huske. kommer på litt over 2k for et sett med komplette prosjektorer inkludert frakt.

Ok

Oi..kostbare deler!

Trenger bare selve reflektoren (plast saken).

Er det bare vanlig krom lakk inni?

Mulig å få lagt på noe nytt lag tru?

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.hovwdiaudi.dk har rallye lykter til 2100kr stk

http://www.hovwdiaudi.dk/product/default.asp?mode=showproduct&id=131968

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok

Oi..kostbare deler!

Trenger bare selve reflektoren (plast saken).

Er det bare vanlig krom lakk inni?

Mulig å få lagt på noe nytt lag tru?

er spesiellt belegg som ligger på fra fabrikk. sendte mine reflektorer til sprutforsilvring i sverige. de var rimelig stygge når jeg kjøpte de og resultatet derfra var absolutt bra. men ser ikke ut til at det tåler varmen så veldig bra. så jeg skal selv gå til innkjøp av komplette nye prosjektorer fra rallyetechnik. fikk grei fortjeneste på leiligheta jeg akkurat solgte så nå skal det kjøpes inn bruksbil og rolfsburgen skal få skikkelig pleie i vinter. mye man har lyst til å gjøre men alt blir nok ikke utført. tiden får vise.

planen er uansett å bli ferdig til 1 mai treffet i valdres neste år.

hadde en "ulykke" fredagen som var også. av en eller anna mystisk grunn har ene pluggen klart å skru seg ut (har ikke skrudd på den på over to år) med det resultat av at selve plugghetta sprengte i biter og den + plugg blåste opp i panseret. noe som resulterte i at jeg nå har en fin utover bulk midt i panseret. :angry: jaja. da har jeg noe å teste på i vinter :p nytt strøkent panser ønskes kjøpt. hehe.

INNI HAMPEN!

sykt fet utført prosjekt.. :D

hehe, takk. er nå ikke ferdig enda men. hehe. blir vel aldri ferdig med sånne prosjekter uansett og siden det har vært bruksbil hele tiden så går det heller ikke i store skritt. men som nevnt før. denne vintern skal man få gjort så mye man kan med større planer man har hatt.

www.hovwdiaudi.dk har rallye lykter til 2100kr stk

http://www.hovwdiaudi.dk/product/def...duct&id=131968

de lyktene der leveres uten prosjektor delen som også er kjørelys delen. kjøpte "komplett" lykt på møller. kom på 2000,- med beste rabatten de kunne gi meg. trodde også at denne kom med prosjektor men dog ikke. de fleste firmaer rundt om selger prosjektor delen utenom når det gjelder rallye lyktene.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er spesiellt belegg som ligger på fra fabrikk. sendte mine reflektorer til sprutforsilvring i sverige. de var rimelig stygge når jeg kjøpte de og resultatet derfra var absolutt bra. men ser ikke ut til at det tåler varmen så veldig bra. så jeg skal selv gå til innkjøp av komplette nye prosjektorer fra rallyetechnik. fikk grei fortjeneste på leiligheta jeg akkurat solgte så nå skal det kjøpes inn bruksbil og rolfsburgen skal få skikkelig pleie i vinter. mye man har lyst til å gjøre men alt blir nok ikke utført.

Ok..skjønner

hehe..vi får ta ett gruppe kjøp da. Jeg er også interesert i sånne. Skulle hatt 2 nye H2 pæreholdere også.

Du får si ifra når du bestiller..

Snakker om å være uheldig angående den pluggen. Ble det ikke ett satans smell?

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..skjønner

hehe..vi får ta ett gruppe kjøp da. Jeg er også interesert i sånne. Skulle hatt 2 nye H2 pæreholdere også.

Du får si ifra når du bestiller..

Snakker om å være uheldig angående den pluggen. Ble det ikke ett satans smell?

kan sende en mail til rallyetechnik og høre med han karen. snakka en del med han og se om vi får en spesiallpris hvis vi kjøper flere.

Smallt noe sinnsykt og bilen hørtes ut som om den mista hele eksosanlegget + at den gikk som en bøtte møkk når det skjedde. er bare glad at det ikke ble noe skade på motor jeg. men blir skremt av at det skjedde så fort. med tanke på turen til tyskland og alt som var for kort tid siden.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

får vel ta en liten oppdatering her. Skjer pent lite for tiden men planene surrer veldig. I mangel på ny mekkeplass så går det veeeeldig tregt. jobber med saken og håper jeg får ordna meg et sted å skru i vinter.

Bilen begynner å bli småsliten etter en lang sommer uten noe koseskruing. var endog oppe i tr.heim i helga som var. 45 mil hver vei gikk helt smertefritt. bortsett fra x antall kontakt mellom asfalt og understell. ekke alltid like lurt å fly over østerdalen i 150. Mannen med den blå drakta og diskolysa sa også det samme. teite mannen.

Siden bilen har diverse som burde fikses før den brukes mere har jeg heller bestemt meg for å finne meg en ålreit vinterbil/bruksbil på ubestemt tid. hvis verksted kommer i orden kjapt skal jeg jobbe hardt med alle modifiseringene jeg ønsker å gjøre i vinter og komme sterkt tilbake igjen til 1 mai treffet i valdres. det er i hvertfall et mål jeg skal jobbe mot.

ønsker forsåvidt å få kjøpt et sett med 90 fangere. kan være stygge i lakken og ha skader og alt sammen. trenger hovedsakelig bare plasten så hvis stålet er rusta / mangler for den saks skyld så går det bra. skal uansett moddes. trenger også nytt panser og bakluke. begge deler rustfritt såklart. så hvis noen har noe av nevnte ting liggende. skrik ut.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er grei. skal avgårde og se på bruksbil i morra. blir mest sannsynlig en passat g60 syncro ;)

skulle ikke du ha noe som ikke var vag a? Så du ikke kostet på den masse penger? :p

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider