Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

Grattis med bruksbil.

Over til de viktige tingene.

Jeg har aldri sett Rolfsburg etter faceliften, dessverre, kun på bilder. Men i mine bildeøyne ser jeg på bilen som nesten ferdig. Da en på skolen i dag spurte om hvilken bil jeg likte aller best, lå Rolfsburg relativt høyt oppe, kan en si. Så da er spørsmålet mitt, hva mer kan gjøres, spesielt eksteriørmessig, hvor bilen din fremstår som perfekt i mine øyne. Den er fet, har akkurat riktige stilen, og gjør seg pent ut. Hvis det er motorbytte som står på planen, er jo det alltid gøy. Og hvis det er detaljarbeid er det selvfølgelig viktig. Kvalitet fremfor kvantitet, eller hva?

En ting du virkelig må huske på er å oppdatere ofte med bilder hver gang du gjør noe ;)

Eirik

mye som kan fikses på. når det gjelder bilen utvendig blir det bare fiksing av småpirk og bilen vil stort sett framstå som den gjør nå.

innvending blir det en del endringer og også her skal en del småpirk fikses på. har jo såklart et par kort oppi ermet men som i poker. man må spille korta riktig for at det skal funke ;)

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mye som kan fikses på. når det gjelder bilen utvendig blir det bare fiksing av småpirk og bilen vil stort sett framstå som den gjør nå.

innvending blir det en del endringer og også her skal en del småpirk fikses på. har jo såklart et par kort oppi ermet men som i poker. man må spille korta riktig for at det skal funke ;)

Yeah, man kan jo ikke spille med åpne kort, eller hva? ;)

Gleder meg til å se den live i 2007-sesongen, forresten.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
har lest litt "lett" gjennom tråden og det virker som et sweet prosjekt...men jeg kan ikke se noen av bildene...

Flere av oss bruker en bildehost stt opp av en kompis av oss. Kompisen vår er i statene akkurat nå også har serveren tatt seg ferie også.

Check back in a week or so, og de bør være oppe igjen,

Forresten Remster, gratulerer med stort bilde i Vacn-kalenderen for 07 ;)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lest litt "lett" gjennom tråden og det virker som et sweet prosjekt...men jeg kan ikke se noen av bildene...

Ja, som ekkoj her sier. vi har litt hosting problemer. bilder vil komme når eiern av hosting pc'en returnerer til kalde norden fra sitte "over there" opphold.

Forresten Remster, gratulerer med stort bilde i Vacn-kalenderen for 07 :)

Right back at you. du snek deg noen mnd inn før meg. men bildet er konge. glemmer ikke den turen så lett :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som ekkoj her sier. vi har litt hosting problemer. bilder vil komme når eiern av hosting pc'en returnerer til kalde norden fra sitte "over there" opphold.

Right back at you. du snek deg noen mnd inn før meg. men bildet er konge. glemmer ikke den turen så lett :p

Hvor har dere sett disse bildene? Fått kalenderen i posten allerede?

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer nok min i dag :) Får vente spent og løpe ut da jeg ser postbilen :P

posten er kommet . hehe. og var bilde av din og Ørjan ;)

men, nok OT nå. får oppdatere her når det faktisk skjer noe med bilen :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...