Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mye kult :D har sett etter helt klare baklykter selv, til videre modding. men finner det ikke noe sted. du vet ikke tilfeldigvis om en url eller noe hvor man kan kjøpe de?

har bare finni på messa. samme folka var også i Schafflund når vi var der. men er vel flere nettsteder som har. bare husker ingen i slengen.

ser ut som jeg ender på de helhvite selv. så de sota blir nok til salgs. er fete men mulig jeg tar en mye lysere farge i neste runde. så da passer de nok best. får se ;)

Foresten. hvordan felger har du bestilt?

Har ikke bestillt noe enda. og har heller ikke bestemt meg 100%. så det får være litt hemmelig for nå :p

EDIT: skal nok ikke selge nei. da skal jeg være i en skikkelig knipe. mye jeg har lyst til å endre på og få bedre. så det blir nok ikke noe salg.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stolene endte på €1000. så regna fra kursen jeg kjøpte på så blir det 8300,- for begge stolene inkludert understell. i norge hadde de fort kosta 15lapper :D

baklyktene er sweete. handla de inn for å teste. så mulig de blir til salgs etter hvert. har 3 stk det står mellom nå. de som står på bilen eller et av de 2 nye parrene. finner man ut etter hvert. spørs litt på om bilen beholder fargen sin eller ikke til neste sesong.

Noe kjent med de stolene altså..... også skal de i bilen til han som absolutt skulle ha bøtter uten justerbar rygg :lol:

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe kjent med de stolene altså..... også skal de i bilen til han som absolutt skulle ha bøtter uten justerbar rygg :lol:

hihi, ble til at man måtte føye seg litt. merka etter en stund uten bøtter at på en bruksbil så er det greit med bittelitt komfort og ;)

Flott å se litt aktivitet her igjen Rolf

Fin haug med deler!

Du har vel et grenrør til overs du da?

Har en del inspirasjon etter turen. så blir nok litt action forover.

Har et grenrør til overs nå ja. men er 4-1 bare ;)

Takk for sist Rolf! Hehe

Utrolig mye gromt på bildene her, fy faen..og de lekre stolene da! Men Golf III deler - noe jeg ikke har fått med meg?

Ja, takk for sist. var morro ute i vinger. blir nok en tur til om ikke alt for lenge.

Golf 3 delene er til mr msoer. han har alt vært og henta de. lenge siden jeg har sett den gutten smile så bredt :p

Ah, mye bra saker her Rolf! Blir så bra tenker jeg!

tenker jeg og :p vi får ta en prat i morra eller.no angående verksted.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Men, ? hmm. den bilen her så kjent ut.

HPIM0484.sized.jpg

der sto jaggu meg burgen og støva ned gitt. ikke bare litt heller :p

HPIM0486.sized.jpg

hva skal Rolf for noe nå mon tro? jo først og fremst hive ut detta.

HPIM0487.sized.jpg

og så inn med denne

HPIM0488.sized.jpg

og deler av dette.

HPIM0489.sized.jpg

HPIM0490.sized.jpg

og grunnen? vel det er at jeg nå skal slippe å måtte åpne døra manuelt med med et lite trykk på en fjernkontroll så har jeg åpen bil. kobler sammen 2 systemer for å få det optimalt. med nå 2 fjernkontroller (hvorav den ene også er flipput nøkkel) så styrer jeg alarm av/på, sentrallås, åpning av førerdør og åpning av bakluke.

alt jeg trenger nå er disse

HPIM0492.sized.jpg

Ikke helt ferdig med koblinga enda. mangler 2 releer så jeg får styringa av lyset til å fungere som jeg vil. kommer nok litt mere oppdatering i morra kveld og prøve få filma åpning av dør osv ;)

Etter hva vi snakket om på irc her om dagen, så mistenker jeg at jeg vet hvilke felger du har bestilt. Og om jeg ikke er helt på bærtur, så må jeg si at valget ditt er så absolutt bra:thumb

du er nok bittelitt på bærtur. men ikke alt for langt utti skogen :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var man ferdig med oppkoblinga. har fått testa ut litt og er fornøyd for nå.

Har ikke kobla det noe fint enda fordi man skal snart ut med hele ledningsnettet uansett. mye av grunnen til det er dette.

HPIM0501.sized.jpg

Handla meg delebil, 88 modell 16v med digifiz og litt småtteri ellers. er hovedsakelig digifiz'en jeg skal bruke selv. så får se hva man gjør med resten. vet om en som har veeeeeldig lyst på å kjøpe den men :p

Ellers kommer bilder og filmer fra dagens økt.

ledningene som har blitt koblet i dag (ligger også iso kontakta til stereon der)

HPIM0519.sized.jpg

styringene i døra. nærmeste for låsing av døra og ytterste for fysisk åpning.

HPIM0529.sized.jpg

så et par film snutter.

Testing av alarm. skrur på alarm, av, så åpne døra, på med alarm og så teste panserføler. film HER

så film av åpning av døra og så bakluka. ser ikke noe godt at man åpner bakluka men den gjør det. JEG LOVER. FIIIIILM

så en siste film for de som vil se sånt. styringene i døra i funksjon. TITTEI

et siste bilde i dag. bruksbilen. E30 325. mye morro på glatta. ;)

HPIM0532.sized.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider