Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det der var utrolig gromt! Hakke lyst til å komme å koble opp no slik for meg a?:P hehe

Det er faktisk ikke så veldig vanskelig. hovedsaken er å ha et kurrant alarmsystem og et bra koblingsskjema.

bilde25.jpg

Hvor har du kjøpt hvite instrumenter og hvor mye kosta det?

hvis du hadde lest hele tråden hadde du sett at jeg har lagd de selv. printa ut på fotopapir med teip på baksida. easy as that. og en eller to sider tilbake finner du link til side med alle forskjellige varianter av speedo så det bare er å printe ut.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du greiene dine a? og hvor mye kostet det?

:wonder: hva er det med det å ikke lese i tråden til folk før man spør. dette gjelder ikke bare deg nå mspeed men generelt.

Detta ble kjøpt inn i Essen, noe som står nevnt for fattige 1-2 sider siden. prisen husker jeg ikke men tror det havna rundt 1600,- for begge deler. altså alarm system med kobling til sentrallås og sentrallås kittet. har ikke brukt mere en en styring fra sentrallås kittet vel og merke. så har 3 til overs :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wonder: hva er det med det å ikke lese i tråden til folk før man spør. dette gjelder ikke bare deg nå mspeed men generelt.

Detta ble kjøpt inn i Essen, noe som står nevnt for fattige 1-2 sider siden. prisen husker jeg ikke men tror det havna rundt 1600,- for begge deler. altså alarm system med kobling til sentrallås og sentrallås kittet. har ikke brukt mere en en styring fra sentrallås kittet vel og merke. så har 3 til overs :p

Sorry, så ikke no annet enn stolene der jeg:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har liggende zip fil til hvite 16v instrumenter altså opp til 260. samme som jeg brukte på min og modda til. men lavere vet jeg ikke noe om desverre.

:google is your friend :D

Kunne du sent meg den zip fila på mail? Fant ikke linken du refererte til, sikkert bare meg som er dårlig til å lete. Mail:kvark1_2@hotmail.com Utrolig pen bil forresten :thumb :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra spøk til verksted, skjer?

Nice system du har fikla i sammen der, jeg som vet hvor bilen står og allting, nå får ikke jeg fikla med'n lenger! :boxing

Verksted ja. vet ikke. sendte mail til bonden på stange og sa det ble for dyrt. og om at vi var int hvis han senka prisen litt. men fikk bare svar om at vi fikk kontakt hvis vi fikk råd. sure gubben.

nei, får ikke fikla stort nå før det uler i alle retninger :p endelig lås på bilen igjen. har jo stått ulåst siden mai denna :p hihi.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke så veldig vanskelig. hovedsaken er å ha et kurrant alarmsystem og et bra koblingsskjema.

Hvordan er det du monterte de "napperne" altså solonoidene (er det ikke det det heter?!) til sentral låsen, ikke til åpning altså...?

Vurderer å skaffe meg sentral lås og kople den til defa alarmen...

Og forresten, inlegg nr 1000 i tråden din! :D

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider