Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

Originally posted by Precious

Hva er planene baki siden du tar ut alt?

Bur?

*gleder seg til å være rånebærte i påsla* :D

noen småplaner er det jo alltid. bur ? kanskje . vet enda ikke. noe blir det. jevner vel ut gulvet så det blir flatt over hele i hvertfall. bare slenge over en plate og trekke.

påsla ? når er det ? :P skal nok råne en runde eller femten ja :D

Men, da tar jeg påskeferie. blir tur til tg og bare avslapping forover. imens får dere kose dere med et rofl copter :P

roflcopter.gif

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm. må jeg rive av det pene stoffet jeg hivde foran da :P hehe.

Skulle hatt en alu plate der. sånn strekk metall foran hele visker motoren osv. så hvis noen skaffer en liten bit. si i fra.

prøve å få tatt noen bilder senere. får nye pc'en i dag regner jeg med. så da blir det nok lite bil og bilde tagning i kveld vil jeg tro :D

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorollaGT

205 på 6,5" brei felg må vel bli litt ballonghjul?

funker helt fint. litt ballong er det. men da ser det heller ikke ut som jeg har 3 meter med gummi. formen på felga hjelper jo en del på. se nyeste bildene på side 6 i denne tråden.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

da er det en stund siden noen bilde oppdateringer. se hva jeg får gjort med det nå. har bedrevet lite med bilen for tiden. har rett og slett ikke hatt tid eller råd.

Eneste endringer som har blitt gjort nå er få rydda bilen baki. fjerna jo baksetene og greier. har også bygd om bakluke håndtaket. så nå er det uten lås og mye penere og se på. mere helhet. slenger ut en BRÅTE med bilder her nå.

baklukehandtak.jpg

baklukehandtak1.JPG

baklukehandtak2.JPG

baklukehandtak3.JPG

baklukehandtak4.JPG

baklukehandtak5.JPG

baklukehandtak6.JPG

baklukehandtak7.JPG

baklukehandtak8.JPG

og så noen bilder fra VWACN-Lokallag Drammen sitt treff 1 mai. og på veien til. se alle evt her

litt rust på bakluka ja. byttes i løpet av sommern. bare finne noen som kan tette visker og spyledyse hullet.

DSCN1583.JPG

DSCN1584.JPG

DSCN1590.JPG

bilde15.jpg

bilde16.jpg

bilde24.jpg

bilde25.jpg

bilde26.jpg

bilde27.jpg

bilde28.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er bilen nede og blir fiksa bremsene på forresten. begynte å henge på foran når vi var på vei til drammen 1 mai. etter det har det bare blitt verre og verre. har fått kjøpt ny bremseslange på den siden som henger på. så nå gjennstår det bare å se om det hjalp eller om jeg må bytte/overhale hele caliptern. ser ut som jeg har mulighet for å få inn kammene i løpet av juni / juli også. kommer helt ann på om jeg finner noen som er flinke på 16v topper og vet hva de driver med. vil helst porte og polere litt når jeg først skal demontere toppen for å montere kammene. så da tar jeg og hiver i en litt bedre toppakning som tåler påkjenninga.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice nice !:)

Ingenting er så underholdende som å kjike på bilder, gjerne drøssevis:) Smart det der du gjor med bakluke knappen, så jo ut som at det ble meget bra.

Sinnsykt fine bilder av bilen der hvor du kjører! Må få tatt noen slike jeg også, hvordan gjorde du det? Fikk du noen andre i en annen bil til å knipse..

Huff tråden min blir ikke oppdatert pga. mangel på serverplass :(

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

Nice nice !:)

Ingenting er så underholdende som å kjike på bilder, gjerne drøssevis:) Smart det der du gjor med bakluke knappen, så jo ut som at det ble meget bra.

Sinnsykt fine bilder av bilen der hvor du kjører! Må få tatt noen slike jeg også, hvordan gjorde du det? Fikk du noen andre i en annen bil til å knipse..

Thamazter her på forumet som tok de fra en annen bil når vi kjørte nedover. tok vel en del bilder før det ble bra tror jeg.

Originally posted by kimoajajaj

Huff tråden min blir ikke oppdatert pga. mangel på serverplass :(

Kjipe greier. Testa Photobucket ? masse plass der gratis tror jeg.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så rust på bakluka di? FyFyFyFy!!! (selvom jeg ikke er den rette til å snakke). hehe.

Bakluka blei bra :)

Holder på å koble mekanismen selv, så for jeg se hva som skjer. Hakke ordentlig bestemt meg for hvor mye jeg skal gjøre før jeg selger jeg.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Jeg så rust på bakluka di? FyFyFyFy!!! (selvom jeg ikke er den rette til å snakke). hehe.

Bakluka blei bra :)

Holder på å koble mekanismen selv, så for jeg se hva som skjer. Hakke ordentlig bestemt meg for hvor mye jeg skal gjøre før jeg selger jeg.

kompis av meg har "rota bort" bakluka mi som sto hos han. helt rustfri og fin bakluke. jævla irr. men, får ny av han når han får seg lønn. da blir det sveising av hull til visker osv og så lakkering :D vurderer å fjerne hele håndtaket også. bare lage en rett plate over der. sett det på et par tysker kjerrer. litt lyst egentlig. :D noen meninger folkens?

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...da blir det sveising av hull til visker osv og så lakkering vurderer å fjerne hele håndtaket også. bare lage en rett plate over der. sett det på et par tysker kjerrer. litt lyst egentlig. noen meninger folkens?

Go for it! Jeg vurderte å fjerne rubbel og bit bak når jeg fikk endel opplakkert på bilen, kunne tatt det i samme slengen, endte opp med bare å sveise i låsehullet på lista og lakke den...angrer! Det er så pent med en platebit som dras litt ned og glattes til, i forhold til lista bak, spesielt når du fjerner visker og spyler! Gjør det, hvis ikke blir det angring!!!:(

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

Thamazter her på forumet som tok de fra en annen bil når vi kjørte nedover. tok vel en del bilder før det ble bra tror jeg.

hehe, faktisk, så er de to bildene der de eneste jeg tok av din i fart :) men de ble overraskende bra, så da gadd jeg ikke ta flere :)

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lekte meg litt i Photoshop med bakluka i dag. er så absolutt ingen mester når det gjelder redigering der. men prøvde bare å få fram litt hvordan det vil se ut bak med sveising av hull og kant. noen meninger ? evt noen som er flinkere en meg til å bruke Photoshop som vil prøve seg ?

bakluketest.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider