Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

• Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ThAMaZTeR

jeg har fått den tilbake.. og fyren har ikke gjort en dritt.. han hadde plutselig ikke tid til å ta på seg slike oppdrag nå.. men skal høre litt, kjenner flere som kan plastsveising :)

okai. får går jeg for alternativ 2 trenger jeg bakfanger med skiltinnfelling. :P

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThAMaZTeR

ja, jeg vet.. med mindre du vil ha bot hver eneste dag :P

hadde klart meg uten :P men tviler på at valg 2 blir gjort. leter etter bremselys som er innfelt i stål nå. alla type nissan almera har på noen av koffertlokkene sine.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt forslag 1, forslag to er noe "alle" vil gjøre eller har gjort, kult nok, men forslag 1 har mer personlig preg, men det er jo min mening, og ikke verdt mye:)

Du kan jo dra platekanten langt ned, så blir skiltplassen minst mulig. Husk å ordne så du får bytta pærer i skiltlysene...

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tar den raske veien, og la skilinnfellinga være, men hadde hvert kult med litt badlooklist på skiltet.

Sånn på kanten til at er ulovlig, litt sånn som byr opp til diskusjon med en gammal sta politifyr.

Hva tror du om det?

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider