Fjellvang Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Noen som har kjøpt vindavisera fra BCB? Lurer på om det er orginale di selger? Eventuelt om det er Look A Like? Har sendt bestilling, men kom plutselig til og tenke på at jeg kunne få noen butt ugly greier som ikje ligner di orginale.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Er vel ikkje akkurat volvo logo på dei,men trur dei skal være ganske like (dei til V70N er hverfall det). du kan jo komme med tilbakemelding på det, lure på noken sjøl.. Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 De orginale ligger uttapå føra mens de fra bcb ligger oppunder sammen med ruta, jeg mener de fra bcb er penere:) Her har jeg montert fra bcb Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 så ikke så dumt ut nei..kordan sett di fast da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Du tar litt lim og presser dem oppi døra der ruta går oppi.. Trenger igrunn ikke lim heller, de blir stående greit fast oppi der uten Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg