tøråsen_racing Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Hvor får en taki fia godkjent bur til corsa A til rally bruk?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 http://www.autosafe.no lager bur. Kollevold.no genndersen motorsport. har helt nytt halvbur liggende om det kan være av int. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøråsen_racing Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 vill ha helbur så jeg evntuelt kan kjøre sånn sprint rally med den;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Ville levert bilen til autosfe da, de lager kvalitets bur som passer perfekt. Har selv MATTER bur som blir satt inn i min corsa. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøråsen_racing Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Hvor holder dem til? vet du sån ca hvor mye det koster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Dem holder til i drammen, pris veit jeg ikke. Bare sende dem en mail å høre hva dem tar sånn ca det. Riktig link her index Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøråsen_racing Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Er det forkjel på karosseriene på corsa A ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Nei, kun om det er med eller uten takluke. Har du glass takluke kan den ikke FIA godkjennes for noen klasse. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tøråsen_racing Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Er utentak lakluke den jeg har;) Den gruppe A motorn du hadde før? hvor har det blitt av den? å hva er gjort med den i forhold til en standar 1800 motor . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Den motoren sitter i en gul 5 dørs corsa a. Akkurat hva som var gjort vet jeg ikke, bare att den hadde syk lyd når du lå på 9000omdr:) Skulle være bremset til 186hk når den gikk i bakkeløp. Ikke no motor å bruke på gata ssiden den ikke dro før du nærma deg 5000omdr, men artig var det Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg