Gå til innhold

Bmw M3 E30 vs Audi Urquattro vs Lancia Delta Hf Intergrale!

Ranger emnet

DriftKing

Anbefalte innlegg

Faktisk veldig vanskelig spørsmål.

HF er den av de bilene som går best orginalt. Og skal du ha en sånn bil mener jeg du bør beholde den org. Det er også vanskelig å dyrt og skaffe deler.

BMW er den som jeg personlig synes er penest om mest morro med RWD. Men den er også den av bilene som går dårligst.

URQ er den bilen som JEG mener gir mest for pengene.

Men hva skal du egentlig bruke bilen til? Skal du ha en helårs bil hadde jeg tatt URQ. Skal du ha en solskinsdag bil hadde jeg tatt HF. Skal du ha en banebil ville jeg valgt BMW.

(Har eid M3 og kjørt både URQ og HF)

Kommer til å holde alle 100% orginale. Siden syns de bilene skal være orginale. Bilen skal jeg bruke til å ha det morro. Kommer nok til å kjøpe en dritt bil å kjøre på vinter uansett. Men er ikke urquattroen tung osv i forhold til de to andre? Er vel ikke 50-50 vektfordeling som det er på lancia og bmw...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har en kamerat som handlet en 94 mod evo sak, en blå fra Ferninand..den har gått om ei klokke..ikke noe problemer med den i år..så enig her..vedlikehold er viktig å holde.. ellers vanskelig spm..alle tre er jo nydelige biler... så er vel avhengig av man man kommer over... å hva man skal bruke det til ..lykke til :hellothere:

Ja velikehold er jo viktig med sånne biler, siden vil jo bli samlerbiler en vakker dag..Mye er nok bare rykter ja når det gjelder lancia. Men det som er mest problem med de er; Delpris, Rust, noe elektronik. Men alle biler har sine svake sider. Tror Lancia er en knall bil om man tar vare på den som du sier.:cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer aldri til å bli noe enighet rundt dette uansett. Prøv å få kjøre alle tre, og kjøp den bilen DU har mest lyst på. Skru blir du nødt til uansett hva du ender opp med ;)

Å skulle argumentere for kjørefølelse, eierglede og ren og skjær glede på et diskusjonsforum er dødfødt i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer aldri til å bli noe enighet rundt dette uansett. Prøv å få kjøre alle tre, og kjøp den bilen DU har mest lyst på. Skru blir du nødt til uansett hva du ender opp med ;)

Å skulle argumentere for kjørefølelse, eierglede og ren og skjær glede på et diskusjonsforum er dødfødt i utgangspunktet.

Jepp skal nok prøve alle 3 før jeg bestemmer meg:partyon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lancia, helt klart uten å nøle. Mest klassiker av de tre bilene, helt klart råest utseendemessig.

Mye feil er det bare ryktene som sier.

Folk må slutte å høre på disse forbanna ryktene, 95% av de som snakker om rykter har ikke noe grunnlag for å si det. På tide å åpne øynene og inse at alle biler får problemer. Vedlikehold er stikkord

som om jeg skulle sagt det selv.

Lancia har særegenheten de andre bilene ikke har...

en m3 e30 er jo hverdagskost, og gatebil har gjort at Ur quattro har blitt mer vanlige dem også(men er gromme) skill deg ut og skaff deg en strøken lancia Hf integrale...

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider