Alexvik Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Jeg har en Audi A4 1.8T Avant 97 mod.. I det siste har jeg hatt problemer med noe knirking på venstre side framme. Jeg var innom på Bilutstyr og hørte med de om det var noen foringer jeg kunne bytte eller hva jeg kunne gjøre for og bli kvitt den.. De var 98% sikker på at det var det staget som står øverst og lengst fremme, jeg kjøpte da dette og byttet det.. det ble bra i ca 1 time så var knirkinga tilbake.. noen som har samme erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 du har Knirke forstillingen, tror det er best om du bytter samtlige stag. hør med gutta på vag forumet ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexvik Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Takk skal du ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 "knirke forstillingen" "quattro slakken" er det flere artige Audi feil? :) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 kan bli dyrt og høre på folk som tydeligvis ikke har peiling!!! hadde også den knirkelyden, me litt enkel etterforsking fant jeg ut at det var en gummiforing oppe på demperen. den kostet 40kr. skulle du kjøpt alle nye stagene som noen her mener, så ville det kostet 5-7000kr og da har du ikke en gang blitt kvitt lyden Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 "knirke forstillingen""quattro slakken" er det flere artige Audi feil? :) Quattroslakken er ikke en feil! det kommer som regel av svinkjøring, eller på bilen som er senket og kjørt med slitte dekk(ikke serlig bra med slitte dekk foran og brae dekk bak som det som regel blir på audi som er senket) Quattroslakken er selvforskylt! dette kommer som regel på alle biler med 4x4 etter og ha kjøre lancer 4x4 nå i snart 2mnd som har lavere km-stand enn audi'en, så synes ikke jeg at forstillingen på audi er dårlig! ble litt off topic dette!!! Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg