Gjest trogha Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Helt grei bil det der da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Grei pris han må ha betalt for den ihvertfall.. Brønnøysundregistrene - Heftelser i motorvogn Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Kurrant tralle, ikke meg imot å hatt den..:) Håper dette er en blir som blir BRUKT, og ikke bare står i en garasje.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Kurrant tralle, ikke meg imot å hatt den..:) Håper dette er en blir som blir BRUKT, og ikke bare står i en garasje.. Stig er nok kjent for å bruke bilene sine ja. Holdt på å ende galt med Aston'en på ACR på vårtreffet... RS6'a fikk nå kjørt seg på div drag-events ect... Ble nevnt at han driver med eiendomsutvikling. Han driver også SHS Performance, bl.a. :) Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Utstyret blir nok brukt, ja, men neppe på en slik måte at han risikerer skade på bilen. Dette er en bil i samlerstand, og slik vil Stig la den forbli. Iflg. avisene koster den 3,8 mill, så de 1,8 i heftelser er vel bare deler av finansieringen. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Utstyret blir nok brukt, ja, men neppe på en slik måte at han risikerer skade på bilen. Dette er en bil i samlerstand, og slik vil Stig la den forbli. Iflg. avisene koster den 3,8 mill, så de 1,8 i heftelser er vel bare deler av finansieringen. ja la oss håpe på det ! sånne biler har lett får å få overtaket over eieren =) fed bil! ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Han er klar over at de to andre som var i norge er knust, tror ikke han vil bli endel av den statistikken, men ting kan jo skje likevel. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossigjengen Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 bilen blir nok brukt endel vil jeg tro, men fornuftig :) lå bak han i dag i tunnelen, fffffyyyyyyyyy fannnnnn for en lyd, spesielt inni tunnelen... Siter - BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740 x toyota carina e 2,0 x opel kadett gsi http://www.dekklageret.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 fytti..har ikke ord for hvor rå den bilen er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forzaa Performance Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Stig er nok kjent for å bruke bilene sine ja. Holdt på å ende galt med Aston'en på ACR på vårtreffet... RS6'a fikk nå kjørt seg på div drag-events ect... Ble nevnt at han driver med eiendomsutvikling. Han driver også SHS Performance, bl.a. :) Sinnsykt rå bil!!!!!! Men driver Stig SHS Performance? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeuTraliZe Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Driver vell ikke, men er vell medeier etter det jeg har forstått! Siter -1994 Nissan Sunny N14 1,6 SR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Sinnsykt rå bil!!!!!! Men driver Stig SHS Performance? Ja unnskyld Håvard, en av gutta bak SHS mente jeg vel egentlig. :) Sverre Håvard Stig, tror jeg det skal være. :) Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forzaa Performance Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Ja unnskyld Håvard, en av gutta bak SHS mente jeg vel egentlig. :) Sverre Håvard Stig, tror jeg det skal være. :) Ikke glemme unge Harila :partyon: . Bilen er mye mye råere live enn det man ser på bilder. Samt lyden er jo helt ubeskrivelig.... Nesten så jeg og går over til sugemotor:ass: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Kult å ha mye gamp uten overlading, men det koster! Er vel ikke så mange produksjonsbiler som har 400+hk, V10 og sugemotor? CGT, Murcielago, no Ferrarier? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Kult å ha mye gamp uten overlading, men det koster! Er vel ikke så mange produksjonsbiler som har 400+hk, V10 og sugemotor? CGT, Murcielago, no Ferrarier? Nye Audi s6 har også v10 med over 400hk sugemotor. samme motor kommer i R8 til sommeren mener jeg å huske Siter -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg