Gå til innhold

Ulike dekk ?

Ranger emnet

ssagat

Anbefalte innlegg

Sikker på at det ikke er lov med pigg foran å piggfritt bak? Blitt stoppa av purk med slike dekk jeg.. Dem sa ingenting annet enn at jeg mangla pigg foran grunnet de hadde vært gamle bakdekk på en 240.. :P

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det ikke er lov med pigg foran å piggfritt bak? Blitt stoppa av purk med slike dekk jeg.. Dem sa ingenting annet enn at jeg mangla pigg foran grunnet de hadde vært gamle bakdekk på en 240.. :P

Man MÅ ha enten pigg eller piggfritt på alle 4 ja! Politiet gadd vel ikke bry seg akuratt da.

Er vel også slik at har du piggdekk på bilen må en eventuell henger bak bilen også ha piggdekk mener jeg.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel også slik at har du piggdekk på bilen må en eventuell henger bak bilen også ha piggdekk mener jeg.

Det er riktig. Har du pigg på bilen, må du ha pigg på hengeren.

Har du derimot piggfri på bilen, er det lov å ha enten piggfri eller pigg på hengeren.

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig. Har du pigg på bilen, må du ha pigg på hengeren.

Har du derimot piggfri på bilen, er det lov å ha enten piggfri eller pigg på hengeren.

Hæ? Det der kan da umulig praktiseres. F.eks så er nesten alt av utleiehengere på helårsdekk. Og uten brems på hengeren, så betyr det jo enda mindre hvilke dekk som er på den.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å gidder du ikke dra dem ut selv betaler du nabogutten 100 raske for å gjøre det. så blir han glad for pengene å du sparte panger å krefter for å fikse det selv ;)

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider