Gå til innhold

montere xenon på 95mod A4

Ranger emnet

banjin

Anbefalte innlegg

holder på å montere bi-xenon på min A4, har tatt settet av min forrige bil.

er det noen spesiell måte å montere de på A4.

problemet mitt er at når jeg starter uten å røre lys hendel så kommer lysa på som de skal siden det er auto kjørelys. når eg slår over på park så lyser de fremdeles. når eg slår over på full lys så for eg ikke dimmet. lang og nærlys lyser uansett hva jeg gjør. for ikke dimmet ned. og når eg har hendel på nærlys så lyser lyset for lang lys svakt i instrumenter. og når eg slår p ålang lys så tenner lyset i instrument for fullt. derfor jeg lurer om det er noen spesiell måte å koble det på.

håper på hurtig svar.

banjin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal gå over det igjen i dag. selv om det virker som jeg har bra kontakt over alt.

jeg lurte på om det er mitt xenon sett som er noe feil med. har slitt med lignende problem på den andre bilen som settet sto på , med blannt annet at jeg mista lysa og at eneste som hjalp var å ta strømmen til xsenon lysa for så å koble til igjen for at de skulle komme tilbake. virka da som om det var periodisk feil på xenon settet.

men er det noen som har koblings skjema for å koble de vanlige hovedlysa opp over rele.tror det hadde trengtes å lagt opp rele vis jeg ikke for xenon til å fungere som de skal.

Noen??

banjin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har skjema eller veiledning om hvordan koble orginal lysa (fjern/nær/kjørelys) opp over rele. slik at det virker.

tror det de automatiske kjørelysa som gjør slik at xenon ikke virker på min bil.

har testet slik som har vært beskrevet andre plasser om å omgå kjørelys automatiken i audi med å laske i hop 2 ledninger under sparkepanel på høyreside. men det fungerte heller dårlig.

så om noen har en guide/howto om hvordan man kan koble lysa opp over rele hadde det vært fint. har orginale lys på den med H4 pærer.

bilen er en 95mod A4 1,8

På forhånd takk.

banjin

Lenke til kommentar
Del på andre sider