Gå til innhold

Aktivt delefilter til bil

Ranger emnet

jalla666

Anbefalte innlegg

Hey. jeg har en kompis som har kjøpt seg en kicker zr240. og trenger et aktivt delefilter. altså noe som gjør at han får sub lyd i subbene.

Dette skal selfølgelig skaffest billigst mulig!

Han har kansje kjøpt seg en alpin ivaD105R. har denne det innebygd?

Vis noen har noe brukt er det bare og rope høyt!

Og vis noen har noe og si om forsterkeren vil vi gjerne vite litt om hvor kraftig denne egentli er!

MVH

Team space wagon:titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slik en til min forsterker som heller ikke har innebygget delefilter : Rainbow KraftWerk 2V8

Jeg har forsåvidt også rainbow forsterker da, men denne kan brukes til alle.

'04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel

'98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt)

'98 Audi A4 1,8T (solgt)

'93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker)

'86 Opel Rekord 2.2i (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo aktive delefilter til sub på Biltema tror det koster rundt 200kr på det kan du dele på enten 120hz 90hz eller 50hz.

det har også bassboost der du enten kan booste 110hz 80hz eller 40hz med +12db

men jeg er ikke sikker på om de selger disse lenger.

Mitt bilstereo prosjekt

Biler:

Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier.

Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ey. er som sakt en kompis av meg som skal ha dette. han er ikke så utroli nøye. mere viktig at det spiller bra. en perfekt.

Og forsterkeren har en boost på 40hz eller no. men hører fortsatt synging...

hva skjer vis vi meller på et 50hz delefilter? klarer dette filteret faktisk og dele dette riktig? eller er 90 mere passenede i bil? her hjemme kjører jeg deling ved 60hz på subben min.

Jeg er ganske god i sterio for hjemmebruk. men er så mye rart til bil:crazysant:

vi kobla alt opp i dag og det funker fjell. eneste er litt for mye vokal i subben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider