Gå til innhold

Montering av krom-fangere

Ranger emnet

Baldrick

Anbefalte innlegg

Dersom jeg bytter ut mine "90 fangere" med små krom fangere, hvordan blir det med festene? Er det de samme?? Og hvordan blir det seende ut på sidene forran der hvor 90 fangerne har vært? Er litt redd det skal bli stygt der dersom jeg fjerner 90 fangerne til fordel for krom fangere....

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

mener å huske at feste jernene ikke er like på plast og chromfangere.... var iaf ikke det på min 82 mod

og du må sveise igjen hullene etter klipsene

De er nok ikke like nei, de som er beregnet for kromfangere er litt mindre, samt at de har en liten "sak" som stikker ned på ene siden som er beregnet for sleping.

Foresten er det riktig som skrevet et annet sted her, jeg har kvittet meg med dieseldyret mitt:eek: Den ble solgt til en kar på Sunndalsøra som jeg håper gir den mye pleie fremover... :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

mener å huske at feste jernene ikke er like på plast og chromfangere.... var iaf ikke det på min 82 mod

og du må sveise igjen hullene etter klipsene

Er det noe problem å sette på kromfangere på en 82 modell a? Passer de selv om festejerna er litt forskjellige eller må det tilpasses og styres?

Skrudde av masse fine kromdeler fra en gammel golf igår. Fangere, dørhåndtak, sidelister og grill. Har lyst til å prøve fangerne på bilen min og se hvordan det blir...

EDIT: Skrudde på fangerne og satte på grillen idag. Passa helt perfekt!

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider