Frode R Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 hvor får jeg kjøpt 1 1/2 toms eller 38mm rør som er mandrellbøyde til en "U" eller "J" her til lands?. Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 VANGBO AS : n leverandr - mange muligheter! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 VANGBO AS : n leverandr - mange muligheter!"En leverandør -mange muligheter - grove priser" ;) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 GROVE PRISER MED STOR G!!! di kara der er fan ikke mye greie... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Rørindustri er no dritt! Bedrifter får 60% rabatt, og småkunder betaler med blod! Vet at deler er dyre, men SÅÅÅÅ dyre? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode R Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 disse prisene er jo helt hinsides!!. bedre å bestille fra dalhems i sverige da, 1/3 av prisen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Er "nesten" bedre å handle sammen med noen og kjøpe et lass fra USA... da får man 4-5 ganger så mye rør for samme pris. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Dyrt ja, men prisen var jo ikke spørsmålet her! :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode R Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 litt forskjell i prisen her ja. Summit Exhaust Tubing Mandrel Bends: SUM-621001 - summitracing.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Frakt av stål fra USA blir fort noen kroner da.. Men Ahsell har det en trenger av rør og bend til kurante priser, ikke alle steder private får handle hos de da.Skraphandlere har også bra med rustfritt, og selger til kgs-pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 jeg kunne ha laget noen for deg på jobben i syre fast stål, men 38mm blir veldig skjeldent brukt. Men vi har 32mm, 42mm som er det nærmeste. det går vel ikke? 1.5mm gods.Kunne ha bøyet noen hvis noen av de passer, da til litt mer normale priser. Har 38mm rør også, men jeg tror ikke vi har noen bakker til å bøye 38mm. Kan sjekke imorra på jobben. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Skulle kanskje spurt hva de skal brukes til..? :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode R Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 de skal brukes til custom headers på min turbo boble. og de må være 38mm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 de skal brukes til custom headers på min turbo boble.og de må være 38mm Vanskelig å få plass med noe annet,kanskje..? :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 sjekka på jobben istad, har både bakker og rør, så jeg kunne ha gjort det, men hvis du bare skal ha en eller to bøyer, så er jeg usikker på om jeg gidder å gjøre det, pga. frakt og den tiden det tar å bytte over til nye bakker. Da tror jeg det er bedre å handle ett par bend ett annet sted.De fleste rør legger forettninger pleier ha noe liggendes, svendsen eksos har nok noe inne de og.. Men hvis du skal ha flere bøyer, så kan du sende meg en pm med grader, radius på bøy og lignende, 38mm er noe dritt å bøye i syrefast stål i forhold til mindre rør, men det går :D Vet ikke om syrefast stål er noe særlig å bruke på områder som kan bli glødendes varmt? Det kan kanskje noen andre svare på?hvis ikke så kan jeg sjekke det imorra. Mvh Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg