Gå til innhold

senkesett, hjelp

Ranger emnet

Langlo

Anbefalte innlegg

På min gamle Golf IV byttet jeg bare fjører jeg.. Og det var noe jeg angret på i ettertid. Tror nok dette senkesettet er helt ok, hvis du ikke like greit skal kjøre linja ut å kjøpe justerbart :D

Ellers får du mye fint på ebay. Supersport er et helt greit alternativ. FÅr nok Supersport justerbart ned til 5 laken.

På min passat nå tenkte jeg å investere i FK justerbart senkesett,i høyde og hardhet. Koster 8 lapper hos Quality Autoimport..

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det blir ganske greit jeg da! Du kan se på bildene av bilen min hvordan det så ut. Jeg hadde bare 35 mm fjører, men de har nok gått sammen litt på bildene, si det er 40 mm senk på den da, og 18" felg. Da har du et utgangspunkt :)

Ligger bilder på tråden Wolfsburg Edition her på forumet :)

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror eg har senket golfen til dama mer enn 50mm, men med bilstein, ikkje byttet noe stab stag, men nå er eg usikker om eg må dette da hu har en 4motion, og mye det samme som r32..Weitec har eg hørt mye rart om, rart dette man får ofte hva man betaler for også. De billigste kittene er ikkje så mye å rope hurra for i grunn, eg valgte bilstein pga eg hadde eibach før. Dette var grusomt.På passaten min så fikk eg i dag ett sett med H&R coilovers, til den nette sum av 7800.- det er ikke mer enn hva vw forlanger for ett originalt sport sett regner eg med, ligger en annonse på finn, han skaffer til de fleste.

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg har en '98 G4 GTi som vi monterte KW Type 2 på. Det blir så lavt som han bare vil ha det og med 19" sommerhjul så ser det lekkert ut. Dog tar armene til stabstagene i drivakslene om du senker for mye. KW selger forlengede stabstagarmer som løser problemet.

Personlig testa jeg Supersport på min bil. Det fungerte greit i ca 1 år men deretter var det hverken Supert eller Sportslig. Demperene lakk som en sil. Bytta til KW Type 2 jeg også, og har vært strålende fornøyd så langt. Moralen? Man får det man betaler for ;)

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig å også bruke R32 sine stabstag armer så det er sagt!;)

Har hatt supersport på gamle golf 3, og det virket kjempe fint i 2 år! Ikke noe problem med noen ting, så kan hende du ahr hatt uflaks med ditt sett thklinge :o

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider