PionerT23 Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Hei Trenger sponsor til bilen min.. Skal lakkere om bilen til sommeren.. Bilen er en Toyota Celica 2000.. Bilen er demobil for Pioneer og sponset også av Installbay, Big Wheels. Bilen er under bygging.. Hele interiøret blir ombygd.. For info angående lakk osv ta kontakt. Er ikke noe avansert jobb.. Daniel Aarsund mob 980 68 714 daarsund@online.no Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 å hva får man igjen for å sponse lakk på en slik bil? En enkel Toyota.... Har sponset lakk og arbeid på biler til kjent Profiler i bilmiljøet før og eneste som kommer ut av det, er MERE mas om gratis arbeid... Så, detta er desverre på lik linje med at : Jeg skal ha nytt tak på huset mitt... kunne noen tenke seg å gjøre detta gratis, så jeg slipper kostnaden på 100.000... å... ALLE som kjører forbi på E-18 ser taket og det fine arbeidet dere har gjort... :thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 ER DA FOR FAEN INGEN SOM KJØRER RUNDT Å KONKURRERER OG STILLER UT TAKET SITT DA VEL!!!! så hvordan dette spørsmålet ang sponsing er likt dette jævla taket ditt skjønner jeg ikke!!!! Det man får igjen er reklame og godt omtale.. Noe som brude være nok for de fleste. PIONEER SPONSET IKKE DENNE BILEN FOR INGEN TING.. Har gått med 150 000 i anlegg og interiør bygging, samt styling, felger og senkesett.. Jobben er en enkel lakkering.. om det blir noe som skal lakkeres senere så blir det betaling etter vanlig jobb Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Send mail til folk som kan det.. Eneste som funker. Men jeg kan godt sponse deg med lakkering om du betaler lakken, og så får vi en liten Angelson_Racing logo på siden? ;) Enig med Bead-Lock der.. Men fin bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Send mail til folk som kan det..Eneste som funker. Men jeg kan godt sponse deg med lakkering om du betaler lakken, og så får vi en liten Angelson_Racing logo på siden? ;) Enig med Bead-Lock der.. Men fin bil:) lakken vil ikke bli dyr.. er du interiset i jobben så send meg en mail eller ring :) selvfølgelig vil det bli reklame på bilen :) Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 lakken vil ikke bli dyr.. er du interiset i jobben så send meg en mail eller ring :) selvfølgelig vil det bli reklame på bilen :) Var nok en smule ironi og sarkasme i det innlegget der desverre.. Kan godt gjøre jobben for deg, men tviler på at du hadde blitt fornøyd med jobben for og si det slik.. Kun lakkert 2 biler i mitt liv, og ellers går det i grunning..:) Men ta og hør med nærmeste lakkeringsverksted.. Er du heldig får du kanskje rabatter eller det gratis.. Men husk å vær saklig og ikke forvent for mye:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 Var nok en smule ironi og sarkasme i det innlegget der desverre.. Kan godt gjøre jobben for deg, men tviler på at du hadde blitt fornøyd med jobben for og si det slik.. Kun lakkert 2 biler i mitt liv, og ellers går det i grunning..:) Men ta og hør med nærmeste lakkeringsverksted.. Er du heldig får du kanskje rabatter eller det gratis.. Men husk å vær saklig og ikke forvent for mye:) blir enklere og enklere jo mere sponsorer man får.. Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 har egentlig ikke tenkt tanken lakk-sponsor enda jeg, men det skal jeg gjøre nå :p fått no respons no steder? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 har egentlig ikke tenkt tanken lakk-sponsor enda jeg, men det skal jeg gjøre nå :p fått no respons no steder? nei men skal sende noen mailer til noen lakkverksted i dag tenkte jeg :) Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg